Erotická poviedka

Maják 5

Prešlo dovolenkové obdobie a po odchode Terky a Denisy sme si ja a hlavne môj trpaslík oddýchli. Bolo ešte pekné počasie tak som sa venoval vyčisteniu ostrova, Príprave na zimu a ohradeniu jednej malej zátoky, asi 10 x 5 metrov od okolitého mora, hlavne aby tam nemohli doplávať väčšie ryby, ktoré občas vyplašili hlavne ženy. Celé ohradenie bolo asi 10 metrov dlhé a urobil som ho zo siete zakotvenej o háčiky na dne a plaváky na hladine. Maximálna hĺbka bola okolo 3 metrov. Bola to pomerne zdĺhavá práca, ktorú som robil s dýchacím prístrojom. Prešla jeseň a pobral som sa na zimu domov. Keď opäť zavládla jar, išiel som skontrolovať ostrov ako prežil zimu. Zároveň som išiel skontrolovať člny. Malý, rýchly bol síce vytiahnutý na breh pod prístrešok a zakrytý, ale istotu som nemal, či to bude stačiť. Ukázalo sa, že to stačilo. Podarilo sa mi však miesto svojho silného člna kúpiť jeden modernejší silnejší a o niečo rýchlejší. Cesta do prístavu už netrvala 20 ale iba 15 minút. Pri registrácii na kapitanáte som sa iba náhodou spýtal či nevedia o niekom kto by ma mohol doučiť Chorvátčine. Sekretárka to začula a ponúkla sa, že ak jej poskytnem ubytovanie a stravu, tak ma týždeň môže učiť. Nebol som moc nadšený, bál som sa aby ma viac nevyčerpala ako by ma naučila, ale súhlasil som. Bola totiž asi 40 ročná a ako som vedel cez zimu sa rozviedla. Mala 18 ročného syna ktorý študoval na nejakej internátnej škole.

Medzičasom som bol aj doma. Prišiel som späť na ostrov asi v polovici týždňa. Na prekvapenie ma zavolali v nedeľu z kapitanátu, vraj mám v pondelok skoro ráno prísť. Prišiel som a na brehu ma už čakala sekretárka s taškou. Oblečená bola športovo ale decentne. Vraj začneme s vyučovaním hneď od pondelka a bude u mňa až do nedele večera. Bola to asi prvá žena ktorá za týždeň ma neskúšala zviesť ani nijako neskúšala moju sexuálnu aktivitu. Je pravdou, že ma naučila veľa z lodníckej terminológie, dokonca aj bežné nadávky ktoré akoby patrili k námorníkom, ale aj niečo z kuchynskej terminológie čo sa mi neskôr zišlo pri nákupoch, ale ozrejmila mi aj mentalitu Chorvátov a ich vzťah k ženám. Pomáhala mi hlavne s prípravou člnov na novú sezónu, predajom staršieho z mojich člnov a uprataním majáka pred sezónou.

Na začiatok sezóny sa mi ozvala Renátkina dcéra Viki ktorá sa dohodla, že bude robiť mesiac upratovačku na ostrove. Bývanie chcela v komôrke v mojom domčeku. Nemala iné nároky, vraj si užije aspoň leta a bez kontroly mamou. Prišiel som po ňu do prístavu. Doviezla ju mama a hneď jej nakázala aby ma vo všetkom poslúchala a bola mi k dispozícii. Mne pošepla aby som sa o ňu dobre staral, vraj veď viem ako. Presvedčil som Renátku aby prespala a až na druhý deň šla domov. Dala sa presvedčiť. Len čo sme prišli na ostrov už sa aj odstrojila a ľahla si do postele štýlom "pojeb ma". Povedal som jej, že takto si veľmi neoddýchne. "A Ty si ma potom prečo prehováral aby som spala na ostrove?" Tak som jej to veľmi nevysvetľoval ale začal som ju lízať. Pri lízaní sa niekoľkokrát urobila. Potom ona ojazdila mňa, veď vedela, že to mám rád. Ale stačilo jej jeden krát ma urobiť. Potom si ľahla a spala až do rána. Ráno sa ešte okúpala a zaviezol som ju do prístavu. Tam sa rozlúčila ešte v člne úchopom za gule a krásnou hlbokou pusou. "Dobre sa mi o dcéru staraj, prídem po ňu a budem u Teba aspoň dve noci!"

Po návrate na ostrov sme boli s Viki sami, návštevníci mali prísť až na budúci deň. Viki ma privítala oblečená v minisukni a v tričku pod ktorým mala iba svoje holé telo. Krásne 3ky ho celkom dobre nadúvali. Nevtierala sa ako jej mamka, ale bolo vidieť, že je pripravená podľahnúť pri prvom náznaku. Pobrali sme sa "na kontrolu" nudapláže. Nepredpokladal som, že sa na hranici vyzlečie, ale nenechal som ju v trápnej situácii. Bežali sme do vody držiac sa za ruky ako nejaký milenci. Vo vode mi povedala, že je pripravená kedykoľvek a kdekoľvek, si ľahnúť podo mňa, ale iba ak ja budem chcieť, lebo jej ej jasné, že naposledy som bol viac unavený ako šťastný. Ja som jej zasa povedal, že ju nebudem "obťažovať" ale ak bude chcieť, každý večer a ráno som jej k dispozícii, ale iba v domčeku.

Pobrali sme sa do domčeka na obed. Uvaril som guláš, zostal nám aj na večeru. Viki večer vybrala fľašku, vraj na oslavu jej 18ky ktorú mala pred dvoma týždňami. Mama o nej (fľaške) vraj nevie. Bola to domáca hruškovica. Dali sme si a potom to už išlo samo, pusa, oficiálne k narodeninám sa zmenila na dlhý bozk ktorý skončil v posteli. "Bol si môj prvý a doteraz jediný. Ja viem o panenstvo ma pripravila vlastne mama tým, že Ťa zaľahla, Ty si bol nežný dokonca aj na takú ako je moja mama.

Po mesiaci keď Viki upratovala všetky 4 miestnosti v majáku a dokonca aj tri v domčeku, ozvala sa jej mama. Viki predtým skoro každý večer prišla za mnou, niekedy aj ráno. Jej mamka ma už na člne chytila za gule, "dobre si sa mi staral o dcérku?" "Presne podľa jej želaní" "To je dobre, teraz budeš plniť moje želania. Dúfam, že budeme na ostrove sami." "Ešte je tam jeden pár, večer ich zaveziem k autu." "Tak sa potom ponáhľaj, budeme Ťa čakať obe." Konečne mi pustila gule. Trpaslík to ale nevydržal a vztýčil sa. Renátka to postrehla, dala mi dolu bermudy a začala ho fajčiť. Musel som sa mierne natočiť aby mala dosť miesta. Cesta na ostrov mi trvala nejako dlhšie a bol som po nej mierne unavený. Ale na ostrov som vystúpil už upravený a aj Renátka sa tvárila, že jediné, čo ju zaujíma je ako sa mala jej dcéra.

Popoludní som zaviezol do prístavu ešte posledných návštevníkov, ďalší mali prísť až o deň neskôr. Renátka ma čakala na móle v šatách bez ramienok. 3aty v slabom vetríku povievali, zdvíhali sa ale Renátke to nijako nevadilo. Viki sedela pod pergolou a mala v ruke pohár s vínom. Naliate sme mali všetci teda aj Renátka aj ja. "konečne môžeme piť pekne spolu bez náhlenia." Povedala a podala nám obom poháre. Sadli sme si pod pergolu, Renátka oproti mne a nohy si bez pýtania položila na moje. Viki sa iba usmiala a keďže sedela za mamkou, tá to nezbadala. O chvíľku si Renátka povytiahla o kúsok šaty. Tak to zopakovala niekoľko krát. Mala ich zhrnuté tesne nad rozkrokom a bolo vidieť, že pod nimi nič nemá. "Neprovokuj ho toľko" povedala Viki. Buď ho stiahni rovno do postele, alebo ho prekoť tu, prípadne zoberte sa do vody." Renátka ako keby na to čakala, chytila ma za ruku a ťahala k pláži. "nik tu nie je tak si urobíme nudapláž tu." Roztiahla gumičku nad prsníkmi a spustila šaty na zem.  Viki dopila a prišla s fľaškou za nami. Nijako jej nevadilo, že som práve napichoval jej mamku. Keď videla, že som sa už do mamky urobil, podala mi fľašku a ja som ju podal jej mamke. Tá sa napila a mne do úst naliala až preliala. "Tak a ryby budú najedené semena a ešte aj napité. My budeme ako slnečnice, usmiate a plné semena." Smiala sa. Pobrali sme sa "domov". Tam ma Renátka, už mierne pripitá, utierala a hlavne trpaslíka aby sa jej vraj nerozmočil. Starala sa oň aj aby nevyschol tak som ho ponáral do jej vlhkej mušličky aj do jej dcéry keď ma o to niektorá z nich požiadala = prikázala mi.

Odviezol som ich k autu práve keď som mal ísť po ďalších návštevníkov. Ich pusy boli dlhé a hlboké. Ešte šťastie, že ďalší návštevníci ani jednu nepoznali. Mal som týždeň na oddych potom mal znovu prísť Terka.

autor: Dr. Freud

Ako hodnotíte túto poviedku?

najlepšie najlepšie    [   1 | 2 | 3 | 4 | 5   ]    najhoršie najhoršie

sex naživo

dalšie dievčata na sex cez telefón >>