Erotická poviedka

Nemky 2

Hoci som si myslel, že Nemky tým, že odišli z ostrova na mňa zabudli, mýlil som sa. Doma sa nezabudli pochváliť aký mali zážitok na dovolenke. Ešte v tú istú sezónu sa objavil v mojej zátoke pri majáku čln. Opäť ignoroval zákazy plavby a jedinou výhodou bolo, že na ostrove nik nebol. Bol som totiž odviezť hostí a priviezť nových. Prišiel som s novými hosťami, boli to však už známi ex kolegovia s rodinami. Nemusel som im teda vysvetľovať pomery na ostrove. O to väčšie prekvapenie ma čakalo n ostrove po pristátí. Na terase pod pergolou sedeli tri baby Dve okolo 20 až 30 rokov a jednu som odhadol na štyridsať. Bol som rozbehnutý v Slovenčine, tak som sa ich po Slovensky spýtal čo sú zač. Odpoveďou bolo pokrčenie plecami a jedna z nich spustila Anglicky, že sú to dcéry Nemiek čo tu boli pred zahájením sezóny a tá staršia bola kamarátka dvoch z predchádzajúcich návštevníčok. Vraj im bolo povedané, že sa majú zastaviť aj na mojom ostrove a pozdraviť ma.

Medzi sebou sa rozprávali Nemecky, Anglicky hovorila iba jedna, ako som sa neskôr dozvedel bola to Helga, druhá mladá bola Ilza a tá najstaršia sa volala Anna. Anna vytiahla z tašky ktorú mali fľašku rumu a Helga povedala, že to je iba na začiatok. Skrátil som ubytovávanie mojich ex kolegov. Presnejšie dal som im kľúče s tým, že sa sami ubytujú kde budú chcieť. Pokúšal som sa Helge vysvetliť, že ide o ostrov kam majú prístup iba ubytovaní hostia ktorí boli vopred ohlásení, alebo osoby v núdzi. Neviem či mi naozaj dobre nerozumela alebo sa iba tak tvárila, ale vraj až ráno odplávajú. Jediné na čo som ich dokázal presvedčiť, aby si čln preparkovali k mólu.  Toho sa ujala Ilza, ale vraj aby som šiel s ňou a ukázal jej kde to je. Ostatné ma vraj počkajú na terase. Pravda medzitým som odomkol domček. Keď som prišiel s Ilzou tak z domčeka sa už rinula vôňa pečených klobás. Bol som trochu prekvapený. Helga mi to vysvetlila, vraj mamka jej nakázala, že ma majú nakŕmiť. Tak si so sebou zobrali bavorské klobásky. Už v Nemecku sa na mňa chystali! Helga mi tiež prezradila, že aj ich mamky tušili do čoho idú.  Vraj mali "skreslené, neúplné" informácie od Inge čo som asi pred rokom zachraňoval. (Maják 2). Pozerali na mňa z diaľky preto som ich až neskoro zaregistroval. Spýtala sa či by si mohli objednať ubytovanie na ostrove. Povedal som, že mám síce obsadený maják, ale ak sa trochu uskromnia, môžu spať v mojom domčeku. Bolo mi jasné, že sú s pomermi dostatočne oboznámené od mamiek.

Helga povedala, že to oznámi ostatným  a dohodneme sa. Prišla za mnou asi o pol hodinu, vraj to berú a ak je to možné tak na týždeň by sa ubytovali u mňa, ale vraj jedna pôjde po batožinu. Tú majú v aute v prístave. Ponúkol som sa, že im ju doveziem ak im nevadí, že pôjdem aj na nákup. Vraj je to v poriadku, aspoň pôjde niekto kto vody dobre pozná. Vraj ona, Helga pôjde zajtra so mnou do prístavu. Bol som tomu rád, lebo s ňou som sa aspoň svojou mizernou Angličtinou dohodol. Inak bola to typická Nemka, dva blond copy a čokoládové oči z ktorých pozeralo všetko len nie poctivosť. Ubytovali sa v malej izbičke Helga a Ilza, Anna vraj bude spať so mnou.  Medzitým prišli kolegovia s fľaškami vraj na uvítanie a znovustretnutie. Prišli aj ich manželky. Oznámil som im, že Nemky budú spať v domčeku a ráno sa uvidí. Kolegovia až na jedného boli okolo 50ky, ten jeden mal bližšie k 60ke. Všetci mi tak, aby to manželky nevideli ukázali palec hore. Všetci sme si spolu bez ohľadu na národnosť pripili. Keď sme sa dozvedeli, že Anna žila pôvodne v NDR, pokúšali sme sa s ňou dohovoriť po Rusky. Bolo vidieť, že niečo si pamätá, ale nechce hovoriť. Radšej používala Helgu ako tlmočníčku. Jedna z manželiek kolegov, Jarka, niečo zašepkala manželovi a potom išla ku mne a potichu mi hovorila, že sa Nemky dohovárali ako ma pretiahnu a v akom poradí. Vraj sa nechce prezradiť ale po Nemecky vie celkom dobre a ony sa bavili dosť nahlas aby im rozumela.

Tak sa aj stalo prvá ma pretiahla Anna. Ojazdila ma. Potom zavolala Ilzu , vraj už skončila a je na rade. Pravda to som si už iba domýšľal z útržkov slov a reakcie. Ilza prišla, niečo povedala Anne, tá sa zobrala a išla preč. Ilza mi niečo po nemecky hovorila ale nerozumel som jej. Nebolo to ani dôležité, lebo hneď ako dohovorila ma začala bozkávať. Ja som bozkával ju, začal som na ústach kde sme sa bozkávali na jej popud, prešiel som na krk a než som prešiel na prsia, roztrhla si už aj tak rozhalenú blúzku. Rukami mi našla môjho trpaslíka a hrala sa s ním. Naraz len si kľakla a začala ho fajčiť. Po chvíľke fajčenia, som si sadol na posteľ a Ilzu som položil na posteľ tak aby iba hlava zostala pri kraji kde som mal aj trpaslíka. Vyzliekol som Ilze šortky a dostal sa k jej jaskyňke Lízal som ju ako zmrzlinku. Ona ma fajčila až do výstreku. Semeno si rozotrela po prsiach. Urobila sa ešte raz a až potom zavolala Helgu. Tá tiež začala bozkávaním. Opäť som si zalízal, ale tento krát o neskončilo mojim výstrekom ale ešte ma aj ojazdila. Po jazde som to nastriekal do nej. Vzdychala ako keby to bolo posledný krát. Zvalila sa a až do rána spala s tým, že ma objímala nielen rukami ale aj nohami.

Ráno som sa zobudil skôr ako Helga, tak som šiel urobiť kávu. Na moje prekvapenie už v kuchyni sedeli Ilza s Annou a niečo si hovorili. Káva už bola hotová, naliata v hrnčekoch aj pre mňa a aj pre Helgu. Anna mi po Rusky zaželala krásne ráno a Ilza po Nemecky. Odpovedal som po Nemecky ale dodal som po rusky, že okrem pozdravov a počítania do 12 z Nemčiny neviem nič. O chvíľku prišla aj Helga. Pozdravila sa so všetkými. Potom sme sa pobrali do prístavu. Helga mi ešte počas jazdy povedala, že by rada šla so mnou na nákup, ale iba pod podmienkou, že jej potom pomôžem s batožinou. Súhlasil som. Pristáli sme v prístave a pobrali sa na nákup. Chcel som kúpiť iba nejaký chlieb, zeleninu a mlieko.  Helga ale zbadala predajňu kde mali aj alkohol a stiahla ma tam. Na jej žiadosť som kúpil tri fľaše červeného a dve rakyje. Takto nabalení sme šli k člnu. Zložil som náklad a Helga vraj do auta dovidíme, tak ani nemusíme strážiť čln. Nevedela aké mám vzťahy s kapitanátom a že vlastne môj čln má neviditeľnú ochranu ako lode kapitanátu.  Zobrali sme aj batožinu z auta ktorá patrila Nemkám. Najviac batožiny mala Anna. Ale to nevadilo. Cestou späť sa ma Helga spýtala, či bola noc OK. Potvrdil som jej to, nakoniec inú odpoveď ani nečakala. Hneď mi povedala, že ďalšia bude prakticky rovnaká len Ilza s Annou sa prehodia čo do poradia. Ja som jej povedal, že som si myslel, že to tak nejak dopadne. Zasmiala sa a dala mi pusu. Povedala mi aj to, že mamky sa pochválili ako ma uťahali, že som ráno ledva stál na nohách. Bolo mi jasné, že baby išli do Chorvátska s presne vytýčeným cieľom a jediné čo by ma mohlo zachrániť ak by som tam nebol.

Večer som oznámil ostatným ubytovaným v majáku, že Nemky tu zostávajú do konca týždňa. Jarka sa priblížila keď jej muž išiel do majáka po ďalšiu fľašku a povedala mi, vraj Nemky sa bavili, že som bol dobrý a budú ma každú noc využívať. Vraj by si dala aj ona povedať, keby bol muž niekde preč. Na ďalší deň som ex kolegom navrhol rybačku na susednom, neobývanom ostrove. Aby to bolo istejšie, odviezol som ich a s odôvodnením, že mám na ostrove nejaké povinnosti čo oni skomentovali, že ani Nemecky pri tom nemusím vedieť ma kľudne nechali odplávať. Nechal som im rádiostanicu aby ma mohli v prípade núdze zavolať, inak po nich prídem pred večerom.  Vrátil som sa na ostrov a už na mňa čakala Anna. Cez Helgu mi povedala, že o obed sa postará ona. Ja som zatiaľ išiel akože na obhliadku ostrova. Jarka už predtým povedala, že by chcela vidieť ostrov. Nemky som nechal teda pri domčeku a s Jarkou decentnej vzdialenosti som sa vybral na "obhliadku" ostrova. Sotva sme zašli medzi stromy tak, že nás nebolo možno vidieť od majáka, Jarka ma dobehla. "Máš tu určite aj nejaké zákutie kde nás náhodný divák nespozoruje". " O chvíľku sme pri takom mieste" a zobral som ju na svoju minipláž.

Tam sme zišli a hneď ma oprela o najbližšiu skalu. "Výborne si to zorganizoval."  A už mi aj sťahovala nohavice. Bola trochu prekvapená, že som mal iba bermudy. Tričko som nemal, bolo dosť teplo, ale mal som klobúk. Jarka mala na sebe horný diel z plaviek a letnú sukňu pod ktorou bola tiež naostro. Posadil som ju na skalu ktorej som sám hovoril kreslo. Začal som jej lízať jaskyňku. "Nezdržuj sa a vraz mi ho tam!" viac prikazovala ako žiadala. Trpaslík bol vo vztýčenej polohe tak som ho umiestnil kam chcela. Vzdychala, že ju muselo byť počuť aspoň 200 metrov. Jediné čo trochu tlmilo zvuk boli stromy nad plážou. Vytiekla a otočila sa mi zadkom. "Ešte tú druhú dierku vytrtkaj!" Keď som bol v najlepšom, začul som nejaké kroky. Bol som presvedčený, že nás, predsa len ukrytých minú. Aké však bolo prekvapenie, keď zrazu na prístupovej cestičke stála Ilza a jednu ruku mala v šortkách a druhú na odhalenom prsníku. Jarke som iba pošepkal, "vidí nás Nemka." "Nech, môže sa už aj pridať, mňa si urobil a nebudem Ti brániť ak budeš chcieť mladú." Otočila sa smerom na Ilzu ktorá nevedela či sa má schovať alebo nie. Kývla na ňu aby prišla k nám. Ilza prišla a Jarka jej ruku ktorá bola na prsníku zobrala a dala jej môjho trpaslíka do nej.  "Uži si ju" povedala a pobrala sa preč. Ilza zostala mierne zarazená. Ako som sa neskôr dozvedel, vraj si myslela, že sa Jarka urazila. Ale jarka ktorá si nasadila horný diel plaviek a upravila sukňu pri odchode sa usmiala poslala nám každému vzdušný bozk a rozbehla sa na cestičku.

Ilza po Jarkinom odchode vedela čo má robiť. Kľakla si a začala zvädnutého trpaslíka ústami preberať k životu. Keď sa jej to podarilo, povedala iba niekoľkokrát fuck a ukázala mi na jej jaskyňku. Nedal som sa ponúkať ale urobil som ju iba raz. Potom som už nevládal. Pobrali sme sa k domčeku kde už Anna navarila. Bolo to niečo ako náš guláš. Helga sa ma spýtala, či mám ešte čas aspoň na jednu z nich, kým pôjdem pre chlapov čo sú na rybačke. Keď som jej povedal, že jednu ešte zvládnem, poslali Annu aby ma zobrala do spálne. Tam ma Anna bez akejkoľvek predohry zvalila na posteľ, vyzliekla mi bermudy ktoré som mal samozrejme naostro, zdvihla si sukňu a hupla na mňa. Ojazdila ma, urobila seba aj mňa a potom sa zdvihla, upravila si sukňu a odišla. Keď som prišiel zo spálne do kuchyne, iba som začul niečo ako gud. Hovorila to Anna obom mladým Nemkám. Pobral som sa po rybárov. Podarilo sa im uloviť niekoľko pekných rýb. Chceli si ich upiecť večer pri majáku ale ja som im poradil aby ich vlastne vyúdili, v pekáčoch čo som mal nachystané na podobné účely.

Večer sme urobili spoločnú grilovačku presnejšie údenie rýb. Boli pozvané aj Nemky a tie sa vystrojili zvlášť vyzývavo. Najvyzývavejšia asi bola Helga. V kožených šortkách, priliehavej rozopnutej blúzke a s copami pripomínala jednu z Charliho anjelov. Ilza bola decentnejšie ustrojená, ale tričko mala asi o číslo menšie a bez podprsenky sa jej bradavky snažili predrať von. Anna si nechala svoju obľúbenú letnú sukňu a hore si obliekla podobne ako Ilza tričko. Na manželkách kolegov bolo vidno, že ich to štve, lebo hlavne mladé Nemky boli objektami záujmu ich manželov. Na obranu Nemiek treba poznamenať, že nijako neprejavovali záujem o manželov. Po večeri sme sa rozišli, teda manželky nahnali svojich manželov do majáku a zostal som zas sám na všetky Nemky. Helga mi navrhla, aby som zobral Ilzu a Annu na "klaine špacírung" čo som pochopil ako prechádzku. Bolo ešte pomerne svetlo, ale aj tak som si zobral lampáš a aj deku. Išli sme sa prejsť po  "obvode" ostrova. Keď sme sa priblížili k odbočke na minipláž, Ilza niečo hovorila Anne. Tá jej odpovedala a súhlasne prikyvovala. Pri odbočke ma Ilza chytila za nohavice, v ruke na jej strane som mal lampáš a deku som mal na popruhu cez plece, a ťahala ma na túto odbočku. Ja som schmatol Anne ruku a tak sme šli všetci traja na pláž. Ako prvé na pláži Ilza a aj Anna stiahli zo seba oblečenie a vrhli sa do vody, kývali na mňa aby som sa k nim pridal. Nemuseli ma dlho presviedčať. Dlhšie ako ich presviedčanie mi trvalo kým som sa odstrojil.

Vo vode síce čosi po nemecky rapotali ale nerozumel som im. Iba som cítil ako mi chytajú trpaslíka a gule. Vyšli sme na breh a Ilza mi ukázala, aby som si sadol na kreslo. Obe sa postavili ku kreslu a začali mi ho striedavo fajčiť. Pritiahol som si k sebe Annu a začal jej cmúlať bradavky. Prstami som jej ťahal klitoris. Bola vo vytržení. Ilza medzitým obrábala ústami môjho trpaslíka, zmestil sa jej tam celý. Keď sa začal šklbať, tesne pred orgazmom, zovrela ho pevne perami a nechala si všetko nastriekať na mandle. Keď som skončil so striekaním  vyplula ho a sniečo povedala Anne. Tá ju nahradila. Je som zasa Annu nahradil Ilzou. Situácia sa opakovala. Po skončení sme sa pobrali späť k majáku ktorý nám už blikal na cestu. Helge niečo povedali a olízli sa obe. Helga ako keby sa nič nedialo, priniesla fľašku rumu a naliala si do úst. Podala fľašku Anne a tá si tiež naliala do úst. Helga zatiaľ mne priložila svoje ústa k mojim a doslova vstrekla rum do mňa. Až som sa rozkašlal. Reahovala na to Anna tým, že to zopakovala po Helge. Medzitým sa už pripravila Ilza a takto ma napojili všetky tri. Potom už sme pili rovnako a z pohárikov. Bolo vidieť, že sú zohraté, minimálne dohodnuté.

V noci bola so mnou iba Helga. Ale aj tá mi dala zabrať. Ako prvé som si ju musel oslobodiť zo šortiek a blúzky. Pritom som ruky mohol použiť iba na rozopnutie gombíkov na blúzke. Boli asi tri čo boli ešte zapnuté. Ale keď mi išla ona fajčiť trpaslíka, pritiahol som si ju za copy. Síce sa akože bránila, ale nakoniec sa podvolila a fajčila ako o dušu. Vystriekal som sa do neja apre istotu som ju držal za copy aby nemohla uhnúť. Potom nasladovalo jazdenie keď ma osedlala a jazdila na mne až kým sa neurobila. Ja som síce dosiahol vrchol skôr ale ju to akoby nezaujímalo, jazdila ďalej už síce na mäkkom, ale predsa len zasunutom. Chvíľu sme si dali pauzu a potom ma vyhonila až do tvrdosti. Kľakla si k posteli a otrčila na ňa svoju riťku. Tým mi bolo naznačené, že to chce aj do análu. Neváhal som a zasunul som. Pri dorazení skríkla a zdvihla sa. Chytil som ju za prsia a tie som zmačkol, vždy pri prirazení som si ju aj za prsia pritiahol a zmačkol ich. Kričala pri každom príraze. Ale nebolo to od bolesti, ale od vzrušenia. Prišli Anna aj s Ilzou. Anna sa postavila za mňa a nahými prsami sa mi oprela o chrbát, zatial Ilza prirážala na mňa Helgu od jej chrbta. Prsníky sa im zrážali na mojich rukách.

Prišiel deň keď mali Nemky odplávať. Ich čln ich v pohode čakal, veci už mali naložené a už sa mali iba rozlúčiť. Ako prvé sa lúčili s manželmi, potom manželkami a nakoniec so mnou. Keď už nasadli do člna a naštartovali motor, Jarka im čosi po Nemecky povedala. Začervenali sa a e potom sa zasmiali a veselo kývali. Spýtal som sa Jarky čo im povedala, vraj im oznámila, že ich rozhovory mi tlmočila a všetkému rozumela a vedela čo robia v noci a ako sa na mne dohovárali. Musím uznať, že asi aj Jarka bola spokojná, lebo sa ma potichu spýtala, či nenaplánujem zasa  rybačku pre mužov. Vedel som čo sa za tým skrýva, ale naplánoval som ju zasa. Samozrejme s Jarkou sme išli dokončiť "obhliadku" ostrova. Pri začatí obhliadky mi povedala, že konečne ma bude mať pre seba bez rizika že nás niekto bude pozorovať. Ja som ju zaviedol do stredu ostrova, medzi figy. Tak som jej ponúkol nie jablko poznania ale môj jazyk do jej úst. Neodporovala. Pritom som z nej dal dolu plavky a ona moje bermudy. Zvalili sme sa na trávu a milovali sa ako dvaja ľudia ktorí spolu cítia jeden druhého. Chvíľu bola ona na vrchu a potom zasa ja. Niekoľkokrát sme to prestriedali a skončili sme až keď som už naozaj nevládal. Potom sme sa rozbehli nahý s oblečením v rukách k moru kde sme sa okúpali. Umývali sme jeden druhého a pritom sa samozrejme bozkávali. Povedala, že už dlho nezažila takú spontánnu súlož. Muž to berie iba ako povinnosť, tak preto sa na základe toho čo počula od Nemiek "spustila" so mnou. Vraj až príde na budúci rok, tak mám rybačku naplánovať aj bez toho aby mi to hovorila a môže byť aj častejšie. Veď uvidíme čo bude...

autor: Dr. Freud

Ako hodnotíte túto poviedku?

najlepšie najlepšie    [   1 | 2 | 3 | 4 | 5   ]    najhoršie najhoršie

sex naživo

dalšie dievčata na sex cez telefón >>