Erotická poviedka

Architektka 2

Blížilo sa slávnostné otvorenie. Pozval som troch ex kolegov a Zdenku ako Tvorcu ubytovania.  Všetci prisľúbili účasť. Predpokladal som, že prídu aspoň na týždeň. Nakoniec ex kolegovia prišli iba s manželkami aj to iba na predĺžený víkend. Iba Zdenka sa spýtala, či nemôže prísť asi o dva dni skôr. Samozrejme som súhlasil.

Prišla skôr, zavolal z prístavu a ja som pre ňu prišiel na člne. Spýtala sa či je už na ostrove niekto a keď som povedal, že nie, tak sa vyzliekla už pred prirazením k mólu. Kufor a vyzlečené šaty si zobrala do ruky a automaticky zamierila k domčeku. Uložila si veci do spálne a šla sa okúpať. Samozrejme po kúpeli sa so mnou "zvítala" ale ako! Bolo to po prvý krát čo začala fajkou. Bol som presvedčený, že jej to nevyhovuje. Podľa spôsobu akým olizovala môjho trpaslíka a gule to nerobila prvý krát.... Oplatil som jej to vylízaním, ale na kuchynskom stole. Po vylízaní som ju napichol na trpaslíka a odniesol do postele. Tam sme sa akože zápasili asi dve hodiny. Až po tomto zápase ma zvalila na chrbát a zajazdila si na mne (mimochodom, je to moja najmilšia poloha). Ráno sme si opäť šli zaplávať a dali sme si hneď na pláži "raňajky". Po nich sme sa šli najesť do domčeka. Celý deň prebehol v pohlavnej zdržanlivosti, až večer, už bolo šero, ma Zdenka vytiahla za ruku k moru a znovu sme spolu plávali. Samozrejme, plávanie bolo ukončené sexom. Ráno sa spýtala, kedy prídu kolegovia. Mali prísť v ten deň, dohodli sme sa, že sa ozvú z prístavu. Asi o hodinu sa ozvali, vraj cestovali v noci, kým nebolo tak teplo a boli aj cesty voľnejšie. Povedal som, aby ma počkali, veci si zatiaľ nevykladali z auta, ukážem im parkovisko ktoré som mal prenajaté. Na breh pre nich som šiel sám. Zdenka sa medzitým sľúbila upraviť, teda hlavne obliecť. Ja som s člnom šiel pre ex kolegov a ich manželky. V prístave som ich našiel ľahko, čakali ma. Ukázal som im parkovanie a zobrali si batožinu. Na to, že prišli vlastne na tri dni bola dosť objemná, ale ako sa neskôr ukázalo, boli v nej hlavne nápoje vyššieho stupňa. Nalodil som ich a viezol k majáku, trošku okľukou. Nevedeli, že na ostrove mám maják, iba že je to jeden z malých ostrovov. Keď zbadali ako sa "môj" maják leskne (vplyvom drveného skla vo farbe) veľmi sa im páčil. Aké ale bolo ich prekvapenie, keď som stočil čln k tomuto ostrovčeku a prirazil som k mólu  cestičkou vyznačenou bójkami. Nezabudol som povedať, že plávať mimo bójky by bolo nebezpečné, lebo hlavne za odlivu je tam veľmi plytko a tým pre člny nebezpečne. Na vjazde do kanála boli bójky s nápisom v Chorvátčine a Angličtine oznamujúce, že ostrov je v súkromných rukách a okrem stroskotancov je vstup zakázaný.

Na brehu nás privítala Zdenka, ktorú som ostatným predstavil a povedal som aj, že ide o architektku ktorá má na svedomí ich ubytovanie. Všetkých som vyzval aby sa obliekli ako im to vyhovie, ale Zdenka upozornila baby, aby si obliekli čo najmenej, hlavne aby sa vykašlali na podprsenky, vraj by im bolo moc teplo. Ona mala na sebe tiež iba ľahkú sukňu a tričko. Samozrejme mala aj klobúk a upozornila manželky kolegov, že ak nemajú pokrývku hlavy, rada im poskytne svoju. Zaviedli sme ich do ich izieb v majáku a upozornil som ich, že celé poschodie je vyhradené každému páru, aj s oboma izbami. Jedna bola osadená manželskou a druhá dvomi oddelenými posteľami, ktorú bolo možné doplniť ešte o jedno rozkladacie lôžko. Sprcha a WC bolo pre obe izby na poschodí spoločné a bolo medzi izbami. Hala bola spoločná a stravu som sľúbil poskytovať pred domčekom pod zakrytou pergolou.  Bol tam aj tieň. Prvý deň sme sa rozhodli stravovať iba ľahko, grilovanými rybami, syrom, olivami a zapíjať to chladeným pivom prípadne vínom. Samozrejme bol k dispozícii aj dostatok minerálok. Tie však moc na odbyt nešli. Viac sa pilo víno, ikeď bolo ľahké prejavilo sa to. Nálada bola uvoľnenejšia a baby prejavili záujem pozrieť si aj domček. Zaujala ich naša pivnica ktorá bola o dosť chladnejšia ako vonku a tiež ich zaujala spálňa. Komentáre typu: "Dúfam, že nespíte oddelene a podobné sme prechádzali s úsmevom. Veď večer uvidia. Ako atrakciu som večer zapol osvetlenie majáku, vrátane už nepovinného svetla na vrchu. Celá elektrika bola napájaná zo solárnych článkov a akumulátorov. Dokonca z nich bola čerpaná aj úžitková voda na sprchovanie a WC. Večera bola rovnaká ako obed, iba ryby boli nahradené údeným mäsom a klobásami. Gril sme rozkúrili ešte za svetla. Zdenka navrhla nočné kúpanie, vraj z majáku ide dosť svetla aby sme vedeli kam máme plávať.  Pobrali sme sa k vode. Ako sa ukázalo, plavky sme mali iba my čo sme si ich obliekli ešte po príchode. Zdenka medzi babami ktoré už boli pripité rozšírila, že večer sa tu kúpe iba bez plaviek a ony sa tomu prispôsobili. Tak sme sa ani my chlapi nedali zahambiť. Plavky a časti oblečenia ako tričká a šortky zostali na brehu. Po kúpeli sme sa rozhodli posedieť si ešte na terase a čo to popiť z alkoholu s vyšším stupňom. Sedeli sme ako nás príroda stvorila a nik sa za to nehambil. Mali sme šťastie, že sme sa poznali už dlhšiu dobu a niekoľkokrát sme boli spolu aj v saune. Zdenka sedela medzi mnou a Maťom. Maťova manželka si sadla vedľa mňa a spýtala sa Maťa, či mu to nevadí.

Keď mu to nevadilo, pritisla sa bližšie ku mne. Bola od Zdenky staršia a trochu baculka. Zdenka sa viac nakláňala k Maťovi ako bolo nutné, ale s ohľadom na vypitý alkohol nám to nikomu nevadilo. Vierku, Maťovu manželku som chytil okolo pásu. Zobrala to ako výzvu a sadla si mi na kolená. Maťo to komentoval so smiechom, že on má moju Zdenku, štíhlejšiu a mladšiu. To Vierku akože naštvalo a dala mi pusu. Myslela, že Maťo si ju stiahne k sebe. Maťo však dal Zdenke pusu a tá si sadla na Maťa tvárou k nemu. Vierka to zobrala ako slovo do bitky, dala si ešte pohárik zo  slivovice ktorú priniesli a mne naliala tiež. Keď si sadala, sadla si tiež ku mne tvárou ale tak aby medzi nami bolo dosť miesta. Najskôr som si myslel, že je to z "moralistických" dôvodov, ale ukázalo sa, že si iba vytvorila priestor aby ma mohla honiť. Zdenka to po nej zopakovala a aj mne aj Maťovi to vyhovelo. Jožko aj s Peťom sa zo svojimi manželkami pobrali radšej do majáka. Keď mi ho Vierka postavila, postavila sa aj ona a odtiahla ma do tieňa. Bolo to dosť ďaleko od domčeka aj od majáka. Tam sa mi pripitým hlasom posťažovala, že Maťo ju už neobrába tak často ako kedysi a preto jej neprekvapilo ani to, že prejavil záujem o Zdenku a ona sa mu to rozhodla vrátiť. Spýtal som sa jej, či ju môžem vytrtkať a ona ako odpoveď začala môjho trpaslíka fajčiť. Tak som ju povalil na trávu a ja som ju lízal. Cítil som ako sa zachvelo jej telo v slastnom kŕči. Poď a jeb ma ako suku, veď to aj som. Dala sa na štyri a ja som ju odzadu napichol na trpaslíka. Neviem či ten orgazmus hrala alebo bol ozajstný, ale kričala dobre. O chvíľu sme počuli aj Zdenku, bolo nám jasné že Maťo ju kláti tiež. Keď to Vierku prešlo, povedala "nebudeme im robiť divadlo a našepkávať čo majú robiť, ideme do Tvojej spálne".

Cestou ako ma viedla, držiac ma za trpaslíka, sme si zobrali zo stola fľašku a išli sme do spálne. Tam sme si to ešte pár krát rozdali. Keď som nevládal, Vierka mi dala pauzu a potom ho prebrala k činu. Medzitým sme popíjali. Ráno som sa zobudil, Vierka vedľa mňa a fľaška bola takmer prázdna. Išiel som do kuchyne urobiť kávu keď sa otvorili dvere a vstúpila Zdenka. Ospravedlňovala sa, vraj to bolo o tom, že mala vypité. Povedal som aby to neriešila, ja som tiež nebol svätý. Hlavne ak si to užila. Vraj ja lížem lepšie. Urobil som kávu pre seba, Zdenku, Vierku a pre Maťa, lebo Zdenka mi povedala, že sa zobudil keď odchádzala. O chvíľu naozaj prišiel. Začal splietať niečo čo malo byť ospravedlnením. Tak som ho upokojil, nech to nechá tak a nerieši. Vraj ak to u nich v rodine bude OK tak je to v poriadku. Otvorili sa dvere zo spálne a Vierka ako keby sa nič nedialo dala pusu mne a až potom Maťovi. Po káve sme sa pobrali na pláž hľadať oblečenie ktoré sme tam večer nechali. Celý deň sme sa iba opaľovali, plávali a ja som ex kolegom vysvetloval ako si predstavujem používanie ostrova a majáku. Povedal som im, že je to primárne pre našu klientelu, teda ex kolegov s rodinami, príbuzných a až potom pre ostatných. Sľúbili, že mi urobia reklamu, dohodli sme si aj predbežne ceny tak aby som mal na réžiu a pritom ešte čo to zarobil. Večer sme zasa grilovali, lebo teplota už nebola taká protivná a zopakoval sa predchádzajúci večer, iba fľašky tvrdého alkoholu priniesli Peťo s Jožkom. Neprovokovali sme ich tak okato, ale spali sme zasa ja s Vierkou a Maťo so Zdenkou. Vierke som opäť predviedol lízanie aj s cucaním bradaviek a ona ma za to riadne ojazdila. Ráno sme si dali iba jeden "na poprávku" a už vodiči nepili. Zato ostatní sme pili aj za nich.  Po poludní som ex kolegov s manželkami odviezol člnom do prístavu a rozlúčil sa s nimi. Maťo sa so Zdenkou rozlúčili ešte na ostrove a ja s Vierkou sme si dali dlhú pusu v prístave. Samozrejme, že sa to neobišlo bez komentára a narážok na Maťa. Ten to komentoval iba tým, že ak ju to ukľudní, tak ju dovezie aj častejšie. Po návrate na ostrov ma čakala Zdenka. Pýtala sa, či sa na ňu nehnevám a či nemá odísť. Povedal som, že nie a budem rád ak mi urobí ešte týždeň spoločnosť. Potom mal prísť brat s deťmi. Tam už som partnerku nepotreboval. Pomaly sa blížil večer a Zdenka ma ako keby sa nič neudialo zavolala zaplávať si na mini ostrovček. Bolo to však bez obvyklého "oddychu".  Plávali sme po ostrovček a späť vlastne nonstop. Zato keď sme prišli, Zdenka vytiahla z Chladničky fľašku slivovice, vraj jej ju nechal Maťo. Naliala nám obom a riadne... k tomu sme si dali syr s olivami a čerstvým chlebom ktorý som priviezol z prístavu. Spoločne sme sa pripili.

Do postele sme šli spolu, pravdaže nahí. Tam mi Zdenka vynahradila obe predchádzajúce noci, alebo ja jej? Vylízal som ju tak, že sa asi 3 krát urobila, ona ma vyfajčila do dvoch výstrekov. Nechala si nastriekať medzi prsia a tvrdila, že to je úžasná pleťová maska. Ráno ma zobudila tým, že mi ho honila aby stvrdol a mohla sa naň nebodnúť, vraj jej to večer chýbalo. Celý deň sme robili poriadok v majáku, našli nejaké spodné prádlo zapadnuté za posteľami kde spal Peťo a Jožko. Po poludní sa mi ohlásili z miestneho kapitanátu, že by radi prišli pozrieť na maják. Dohodli sme sa nasledujúci deň. Krátko pred 10 tou hodinou sme začuli lodnú sirénu a k nášmu mólu prirazil čln kapitanátu. Vystúpil z neho kapitán prístavu so zástupcom a jednou babou ktorú som nepoznal ale predstavili mi ju ako sekretárku kapitanátu. Prezreli si maják, vysvetlil som im, že budem ak mi to okolnosti dovolia osvetlovať maják aj s horným svetlom. Zároveň som ich požiadal, ak je to možné aby do predpisov zaniesli, že maják je iba pre pozvaných hostí a samozrejme v zmysle núdzových postupov na mori aj pre stroskotancov. Dohodli sme si aj prípadnú komunikáciu a možnosť záchrany posádok v núdzi ak budú v blízkosti ostrova. Na tento účel som mal vyvedený reproduktor na stenu domčeka tak aby ho bolo spoľahlivo počuť po ostrove. Našťastie bol malý. Pozval som ich na pohárik našej slivovice, čo ocenili iba sekretárka sa zakuckala keď ju ochutnala.

Zdenka sa po asi 5 dňoch pobrala domov, vraj ju čakajú úlohy ktoré odložila aby mohla byť tu. Do bratovho príchodu zostali ešte dva dni a dve noci. Prvú som spal sám na ostrove. Nebolo to síce prvýkrát, ale bolo mi nejako smutno. Na ďalší deň som naraz začul nejaký zmätok na prístavnom kanáli. Začul som aj svoj volací znak, tak som sa ozval. Vraj v blízkosti ostrova je pokazený motorový čln. Posádku tvoria tri ženy a volali mobilným telefónom. Mali by sa nachádzať severne od ostrova, ale vzdialenosť nevedeli určiť. Tak som naštartoval svoj čln a asi po 10 minútovom pátraní som našiel spomínaný čln. Oznámil som na kapitanát, že beriem čln do vleku, odtiahnem ho na ostrov a potom sa ozvem a hlavne tým, že nie som priamo z prístavnej záchrannej služby. Ja som im vysvetlil, že vlastním ostrov na ktorom je maják ktorý im umožnil orientáciu a spolupracujem s kapitanátom ako dobrovolník. Po pristátí na ostrove som ohlásil na kapitanát, že posádka porúchaného člna je u mňa, pokúsim sa motor opraviť a ak by sa to nepodarilo, na druhý deň ich dopravím do prístavu. Zároveň som ich požiadal aby dali echo domácemu, že túto noc neprídu domov. Vedel som totiž, že nemajú nič na pláne a na člne sa vybrali iba tak na malý výlet. Ženy som odviedol k majáku a povedal im, že ak chcú nech si oddýchnu, Vybral som im fľašku vína z pivnice (bolo správne vychladené) a dal som im k dispozícii chlieb, nejakú salámu a syr ktorý bol miestny ale veľmi chutný.  Ženy boli to češky boli prekvapené aj nadšené. Ja som sa zobral k mólu, že sa pozriem na motor člna. Iba čo som zložil kryt, prišla majiteľka, vraj mi pomôže. Bola to však skôr zámienka. Zistil som, že bol uvoľnený kontakt na zapaľovacej cievke. Po jeho pripojení a pritiahnutí motor pracoval spoľahlivo. Bolo síce ešte pomerne skoro, dalo by sa dostať do prístavu, ale ženy to nechceli, vraj radšej zajtra s mojim doprovodom. Vraj člna patrí manželovi jednej z nich, má ho zakotvený v miestnej maríne od jari do neskorej jesene a ony sa vybrali na dámsku jazdu.

Nevadili mi to, mal som ich kde uložiť. Pýtal som sa čo budú na noc potrebovať a začal som im vysvetlovať ako je to so sprchovaním, používaním WC a kde môžu spať. Predpokladal som, že budú spať v majáku. Majiteľka člna ale povedala, že ak mi to nebude vadiť, vyspia sa v domčeku v komôrke. Keď som namietal, že tam sú iba dve postele, povedali, že ony to zvládnu a až neskôr som si uvedomil, že na seba žmurkli. Ako večeru som urobil palacinky s figovým džemom a zapíjali sme ich vínom ktoré som mal v pivnici. Bolo dobre vychladené, tak sa dobre pilo, ale ľahko stúplo do hlavy. Po večeri som ich ešte zobral na pláž, kde sme pozerali na západ slnka a po chvíli sme neodolali a šli do vody. Jitka, Katka a Slávka sa vyzliekli, vraj si nebudú namáčať plavky aby potom neprechladli. Vraj ak chcem, ja si ich môžem kľudne nechať. Samozrejme, že som nechcel aby boli v nevýhode a aj keď sa nemám moc čím chváliť, dal som si plavky aj ja dolu. Plávali sme spolu a ja som im počas plávania hovoril o mini ostrovčeku a aký plnil účel. Veľmi ich to zaujalo a aj keď bol príliv, vyliezli na ostrovček. Pravda bolo tam miesto iba na sedenie 4 osôb. Zošerilo sa a ja som povedal, že musím osvetliť maják. Plávali sme teda naspäť. Už počas nášho plávania k majáku sa zaplo osvetlenie automaticky. Baby sa zasmiali, že som to mal ako výhovorku, alebo mám na ostrove ešte niekoho. Keď sme dorazili k domčeku, ku ktorému sme šli nahí, baby vraj si nebudú plavky navliekať na mokré telá, povedal som, že jedna môže ak im to teda nebude vadiť spať so mnou, ubezpečil som ich, že si nebudem voči nej nič dovolovať. Ešte sme si pripili na šťastný deň. Každá predniesla svoj prípitok a samozrejme, za každým sme to zapili. Takto mierne pripitý, predsa len sme vypili každý asi tak 0,8 litra vína sme sa pobrali spať. Jitka, majiteľka lode, vraj teda pôjde ku mne a či si naozaj k nej nebudem nič dovolovať.  Keď som povedal, že nie, tak ona povedala škoda. Bral som to ako výzvu. Preto len čo sme zaľahli, začal som po nej šmátrať. Prisunula sa bližšie a ruku mi naviedla na svoj prsník. Ani som nevedel ako a druhý skončil v mojich ústach.

Ruku som presunul na jej mušličku ktorá mi vyšla v ústrety a bola horúca. Zaboril som do nej svoje prsty a počul som ako Jitka vzdychla. Obrátila ma na chrbát a ľahla si na mňa. Keď ju trpaslík začal tlačiť, hopla na neho a začala jazdiť. "To máš za naši záchranu a Káča přijede za chvília poďekuje Ti za opravu motoru". "Takže jedine Slávka bude za slušnú?" "Ne ta Ti přijede poďekovat za odvoz, tak sme se domluvili." A naozaj, ešte ma Jitka neurobila už sa rozsvietilo a vo dverách stála Katka a za ňou Slávka. "Počkejte chvíli, my sme ješte neskončili" Hovorila Jitka. Katka a Slávka si teda sadli na kraj postele. Bolo mi jasné, že to len tak nebude. "Baby, ale aspoň víno by ste i mohli priniesť, aby som netrpel smädom." Slávka sa pobrala do kuchyne a priniesla víno. Nalievala mi ho priamo do úst. Vystriekal som sa priamo do Jitky. "Nic si z toho nedelej, beru antikoncepci." "Já taky," povedali takmer naraz obe ďalšie. Keď bola Jitka vystriekaná, uvoľnila miesto Katke tá si kľakla k mojim pleciam a začala mi ho fajčiť. Ja som ju začal lízať. Keď som jazykom nabral jej klitoris, zakuckala sa, ale pokračovala. Nechala si vystriekať ústa. Slávku som už nevládal urobiť, tak si iba ku mne ľahla a začala ma bozkávať. Bol to naozaj súboj jazykov. Prsty som jej ale vsunul do riťky a očividne sa jej to páčilo. Zaspali sme spolu. Ráno som sa zobudil na Slávkino bozkávanie. "Tak a teď mně ojedeš", A už aj si líhala na chrbát a rozťahovala nohy.

Zasunul som jej do jej vyholenej svojho trpaslíka a začal som prirážať. Naraz sa ozvalo od dverí: "to je ono, to je ono" Obe baby, Jitka aj Katka nám drukovali a tlieskali. Spadol som na Slávku umorený. Baby sa zobrali do kuchyne a urobili praženicu zo zásob čo našli v pivnici a chladničke. Pri raňajkách sme sa bavili o tom, čo sú mi dĺžne za záchranu a opravu. Povedal som im, že predsa si to odrobili v noci a ráno. Odviddol som ich do prístavu. Pozvali ma na obed čo som prijal a vraj aspoň nejakú fľašku mi kúpia za ochotu. Poradil som im, aby fľašku radšej odniesli na kapitanát. Rozlúčili sme sa, ale nezabudli sa spýtať, či môžu niekedy, aj neohláseno prísť na návštevu. Myslel som, že ide iba o formálnu otázku ale odsúhlasil som im to. Tešil som sa na bratovu návštevu, aspoň budú dva týždne voľna od sexuálnych povinností. Predsa už nemám tú výkonnosť ako pred 20 rokmi. Na ďalší deň prišiel brat, ja som mu dal k dispozícii čln s malým ponorom aby sa mohol s deckami vybrať niekam šnorchlovať.

autor:

Ako hodnotíte túto poviedku?

najlepšie najlepšie    [   1 | 2 | 3 | 4 | 5   ]    najhoršie najhoršie

sex naživo

dalšie dievčata na sex cez telefón >>