Erotická poviedka

Chata

Poznali sme sa dlhé roky. Ja, Tamara, Paľo a Braňo. Chodili sme spolu do jednej triedy a sem tam sme trávili čas na Braňovej chate. Tamaru som nikdy veľmi neriešil, bola pre mňa len moja dobrá kamoška. Na chate sme však spávali spolu v 1 izbe, ležala vedľa mňa na svojej posteli a kecali sme vždy do 4 do rána. Práve tieto rozhovory ma tak fascinovali, v prítmí starej lampy sme filozofovali nad životom a dozvedali sa o sebe rôzne tajomstvá. Stále to však bola len moja kamoška, ktorá navyše bola už dlhšiu dobu zadaná a vyzeralo, že sa čoskoro vydá za toho chlapa. Ja som bol celé roky single, všetky baby odo mňa ušli, lebo som, ja si to priznám, debil. Keď sa Tamara hnevá, tak mi to veľmi rada tiež pripomenie a ona vie, že o tom viem a že sa snažím polepšiť. Často sme si písali na facebooku rôzne somariny a sme skrátka boli najlepší priatelia. Dokonca si dovolím tvrdiť, že oveľa lepší vzťah som mal s ňou, než s Braňom a Paľom. Večer pred odchodom z chaty sa však všetko zmenilo. Začali sme sa rozprávať, potom sme len tak blbli a sťažoval som sa jej, že som single a žeby som rád cítil teplo ľudského tela. Tamara sa na mňa uškrnula a povedala, nech si k nej teda ľahnem do postele. Zháčil som sa najprv, ale veď čo na tom...vhupol som k nej do postele a pritúlil som si ju. Voňala exotickým korením a jej nevinné hlboké oči na mňa šťastne hľadeli, keď som si ju pritisol na hruď a hladkal som jej husté tmavé vlasy. Zrazu som sa uvedomil, čo to robím a pustil som ju. Tamara na mňa zmätene hľadela, zatiaľ čo som odkráčal do svojej postele. ,,Si v pohode?“ spýtala sa ma. ,,Hej, lenže ty si zadaná a nemali by sme toto robiť...“ ,,A čo robíme? Nič, len ma hladkáš,“ smiala sa Tamara. ,,ÁNO, ale TY UŽ MUŽA MÁŠ!“ vyštekol som. Nastalo ticho. ,,Proste to nebudeme robiť, buď tam, ja budem tu,“ dokončil som. Tamara mykla plecami, že dobre a šli sme spať. Ja som sa pretočil na druhý bok, aby som na ňu nevidel a snažil som sa nemyslieť na ten pocit, aký som ešte nikdy nezažil. Pocit šťastia a lásky...LÁSKY?! NIE! Ona je ZADANÁ a navyše, prečo by chcela práve mňa, ach...

Na druhý deň ráno sme sa rozlúčili a ja som sa vrátil naspäť do Blavy na intrák. Snažil som sa žiť normálny život ako predtým, ale niečo sa však zmenilo. Myslel som na ňu stále. Akoby toho nebolo málo, ešte mi aj písala na fb, či som v poriadku a prečo neodpisujem. Nemohol som. Bolo toho na mňa priveľa. Nechápal som, ako mi mohla takto počarovať. Začal som sa flákať, ignoroval som školu, rodinu, začal som viac piť s kamošmi vonka po večeroch a gemblil som dlhé hodiny PC hry. Na fb mi blikali správy, neodpisoval som. Chodieval som spať o 5 ráno, keď som už nevládal mať oči otvorené, len aby som čo najskôr zaspal a nemusel myslieť na ňu. Bola len chodiacou bolesťou a prízrakom bezsenných nocí. Nie, nemilujem ju. Nikdy som ju nemiloval. Na narodky mi napísala prianie, ktoré som nemohol ignorovať, tak som jej odpísal. Pýtala sa, čo sa stalo, prečo som neodpisoval. Naznačil som jej to, ale vzápätí som sa zháčil, že to nejdem radšej riešiť cez net, veď nič sa dokopy nestalo. Dni ubiehali, znova som jej neodpisoval a vyhováral som sa na kadečo možné. Tušila, že jej niečo tajím, ale ja som nemal, ani som necítil potrebu jej dačo vravieť, veď sme len priatelia. Necítim k nej žiadnu lásku, len ju mám rád. A to stačí.

Keď sme sa opäť stretli po roku na chate, nedokázal som skryť obdiv. Zmenila celkovú vizáž, vlasy mala ohnivej farby a nevinné oči sa na mňa milo pozerali spoza nových okuliarov. Držal som si od nej odstup, boli sme len priatelia a tak to aj ostane. Keď som ju na to upozornil, tak sa smiala, že jasné, že sme len priatelia, čo riešiš Tomáš? Odľahlo mi, že som jej nepomútil hlavu, ani nič...presne ako povedala, máme sa radi, ale len ako priatelia. Zvyšok pobytu na chate bol v pohode, cítil som sa dobre, všetko klapalo ako malo. Dohodli sme ďalšiu chatu o mesiac. Bol som sebaistý, veril som si, že zvládam všetko super, sem tam som ešte Tamare neodpisoval, ale myslel som si, že jej nestíham odpisovať kvôli robote a písaniu bakalárky. Chápala to. O mesiac sme sa znova stretli v plnom počte, štandartne som si hodil veci do našej spoločnej izby a šli sme gembliť. Večer sme sa s Tamarou rozprávali, bolo to také spontánne, naozaj mi to chýbalo. Smiala sa mojím vtipom a zrazu z ničoho nič ma pohladkala po vlasoch a skonštatovala, že tento účes mi svedčí. Keď sa ma dotkla, prešli mi telom zimomriavky, srdce sa mi rozbúchalo a zreničky sa mi rozšírili. Chytil som jej ruku a odsunul som ju naspäť k nej. ,,Prepáč,“ zamrmlal som, ,,nie som zvyknutý na dotyky.“ Usmiala sa na mňa. ,,V pohode, chápem....dobrú noc Tomáško.“ ,,Dobrú.“

Ďalší deň ráno ma vytočila, lebo mi vypla budík, aby ma to nezobudilo, tak som jej vynadal a zvýšil na ňu hlas. Nasrato mi odvrkla a väčšinu dňa sme strávili ignoráciou toho druhého. Poobede jej zavolal jej frajer a škaredo sa pohádali. Nepočul som obsah toho rozhovoru ( a popravde ma to ani nezaujímalo), len som zazrel nasratú a smutnú Tamaru ako beží po schodoch do našej spoločnej izby. Chcel som to ignorovať, ale svedomie mi to nedalo a šiel som za ňou. Sedela na posteli a tvár mala v dlaniach. Jemne som zatvoril za sebou dvere a vykročil som k nej. Vybrala tvár z dlaní a pozrela som na mňa. ,,Čo zase chceš, nemám na teba náladu,“ utrúsila sucho a ďalej si nervózne šúchala tvár v dlaniach. ,,Nič nechcem, len či si v poriadku.“ ,,Nie, nie som a daj mi pokoj,“ zamrmlala. Jej ignorácia a arogantné správanie ma naozaj vytočilo. ,,Ja som ti nekázal chodiť s tým debilom,“ prehlásil som nahlas. Nasrato sa na mňa pozrela a povedala: ,,Riť o tom vieš Tomáš, tak si choď gembliť zase ako malé decko a nemiešaj sa do záležitostí dospelých.“ Zabolelo ma to, ako to hnusne povedala, ale bol som odhodlaný sa s ňou kľudne aj pohádať, len aby....bola opäť šťastná. ,,Prestaň tu revať ako drbnutá a daj sa dokopy....bože, toto je jak na horskej dráhe...“ mrmlal som si popod nos a stál som bezmocne 3 metre od nej. Stále sedela na posteli a v očiach mala vražedný výraz. Začínal som rozmýšľať, že som asi povedal niečo nevhodné, ale bohužiaľ, toto je môj spôsob prejavu. ,,Vieš, čo na tebe fest neznášam Tomáš?“ zašepkala do ticha. ,,To, že si nikdy nepriznáš, že ti na mne záleží oveľa viac než dávaš najavo.“

Nastalo ticho. Rozmýšľal som, čo na to povedať, ale nemala proste pravdu. Ja ju mám len rád, sme predsa kamoši, nemôžem k nej cítiť predsa nič iné ako kamarátstvo....

Stál som tam ako obarený, keď si zrazu ľahla a otočila sa mi chrbtom. Hľadel som na ňu ako rozrušene dýcha, sledoval som, ako sa skrčila do klbka a snaží sa ukľudniť a vtom som si uvedomil, aká je zraniteľná. Pomaly som si k nej sadol na posteľ. ,,Nechcem aby si tu bol,“ začul som ju cez jej vzlyky. ,,Ja viem, rozmýšľam, že pôjdem do riti, aby si sa mohla ďalej chovať ako drbnutá,“ neodpustil som si sarkazmus. ,,ZMIZNI!“ zahnala sa na mňa nasrato Tamara rukou, ale moje reflexy boli rýchlejšie. Chytil som jej zápästie, potom druhé, snažila sa posadiť z ľahu, tak som sa prešmykol nad ňu a pevne som jej držal obe zápästia a svojím telom som ju znehybnil úplne. Chvíľu sa vzpierala, ale pevne som ju držal, tak to napokon vzdala a prerývane dýchala. Hľadeli sme si do očí, mala v nich zlosť a ohnivý hnev, znechutenie a nenávisť. Cítil som cez ruky ako jej prudko bije srdce, ako by ma najradšej odsotila a vyhodila z balkóna chaty od nervov, cítil som, ako ma veľmi v túto chvíľu nenávidí...pery mala ružové až červené od nahrnutej krvi, zdali sa mi byť také zakázané a zároveň dostupné...sklonil som sa a pobozkal som ju. Jej telo sa naplo a moje pery sa dotkli jej pier na stotinu sekundy. Úplne som v tom momente stratil dych. Odtiahol som sa pozeral som na ňu. Hľadel som jej do očí, jej zmätený výraz bol úplne jasne čitateľný. Zacítil som odpor jej rúk, pritlačil som ich teda silnejšie o posteľ a pobozkal ju znova. A znova, a znova a znova....pootvoril som pery a vychutnával si svoje prvé bozky s dievčaťom. Dlho som bol single a navyše som stále ešte panic. Prísť o panenstvo s Tamarou bola šialená myšlienka, na ktorú som občas po nociach myslel, ale hneď som ju vždy zavrhol. Predsalen, bola zadaná a ja mám svoje zásady....

Bozkával som ju ďalej, nemohol som prestať. Jej odpor povolil, tak som povolil aj ja zovretie jej rúk. Nebránila sa a ja som skĺzaval čoraz nižšie a nižšie...bol som ako omámený, nedokázal som proste prestať. Moje zmysly vycítili jej horúcu krv, ten temperament a živočíšna vášeň sa nedali prehliadnuť ani cez jej nevinný zovňajšok...cítil som to na vlastných rukách, ako jej pulzuje krv a ohnivé vlasy sa lesknú v pozadí slnečného dňa. To teplo jej tela a horúce lono, ktoré by ma privítalo s otvorenou náručou...nie, na to nesmiem ani pomyslieť, moje zásady sú predsa najdôležitejšie! Prudko som sa odtiahol, v ušiach mi hučalo a nedokázal som racionálne uvažovať. Môj penis prudko stál, šepkal nech to urobím, nech urobím to, čo chcem už dlho, celé mesiace po nej predsa túžim, nedá sa tomu odolať... Bez toho, aby som si uvedomil, čo robím, som si dal dole nohavice aj trenky a rukou som zamieril k jej lonu. Tamara sa začala brániť, musel som ju silno držať a taktiež aj obe jej ruky. ,,No tak, ja viem, že to chceš tiež...“ šepkal som jej a dráždil som jej jazykom bradavky. Jemne som jej prechádzal prstami po premočených nohavičkách, bola krásne vlhká a taká jemná... Jej odpor sa zmiernil a ja som využil situáciu. Jedným prudkým pohybom som jej roztrhol tenké nohavičky pod sukňou a vošiel som svojím hrubým panenským penisom medzi jej stehná. Zdúpnela, keď zacítila ako sa špička môjho penisu dotkla jej horúcej štrbinky. Teraz alebo nikdy! Zvonilo mi v ušiach, cítil som len ju, jej telo, nič iné pre mňa v tej chvíli neexistovalo. Držal som jej ruky a prenikol som hlboko do nej. Jej telo sa naplo v slastnom kŕči, keď som ho jemne do nej pomaly zasúval a vysúval. Bola tak nádherne úzka a mokrá, nedokázal som sa ovládať. Postupne som zrýchľoval tempo, cítil som môj penis až pri jej krčku, jej steny sa čoraz viac zužovali a obopínali ma, cítil som, že už budem...posledným zásunom som sa prudko urobil, vystrekol som dávku svojho semena do nej, do jej útrob a vyčerpaný som sa na ňu zvalil. Držal som ju v náručí, tak blízko pri sebe, spoločne sme dýchali, bolo to naozaj neopísateľné...

Nedokázal som jej viac odolávať, cítil som, že ma teraz potrebuje, že potrebuje ten mužský penis, aby ju pomiloval, aby sa na ňom spravila...pokračoval som teda ďalej, môj penis bol tvrdý ako skala a pripravený ju uspokojiť dostatočne, keď mi zašepká, že to chce...

Prestala sa úplne brániť, presunul som teda svoje ruky okolo nej, pevne som ju držal v náručí a prirážal jemne do jej vlhkej a úzkej vagíny plnej môjho semena, keď som ucítil ako prudko zovrela a obopla môj penis a ako jej vagína pulzuje v slastnom kŕči v rytme jej srdca. Za pár sekúnd povolila zovretie a vyčerpaná odpadla na posteľ, srdce jej prudko búšilo a ja som nedokázal zniesť slasť jej úzkej vagíny po orgazme. Vytiahol som svoj hrubý penis von z nej a cítil som, ako z nej začalo vytekať moje semeno na posteľ. Moja túžba bola neovládateľná a neskutočná, musel som ju znova ucítiť, tú neopísateľnú slasť akú som ešte nikdy nezažil, tak som znova do nej jemne zasunul svoj mokrý penis a ucítil som nádherný odpor jej lona. Jemne som prekonal ten odpor, pekne som šiel von a dnu a dnu a von, až sa jej vagína podvolila a pustila ma znova hlboko do nej, aby som sa vzápätí znova silno urobil a vystrekol do nej ďalšiu dávku môjho semena. Ležali sme vyčerpaní na posteli, spoločne sme dýchali a slnko nám cez stromy svietilo lúčmi na naše horúce telá. Zrazu sa mi v hlave rozsvietilo a pustil som Tamaru. Sadol som si na posteľ a hľadel som priamo do očí skutočnej reality. Až teraz mi došlo čo som spravil. Nemalo sa to proste stať. Riadim sa len svojimi zásadami, ale toto bolo naozaj nad moje sily...čo jej mám povedať, čo jej poviem? Prepáč? Dosť slabé ospravedlnenie pre znásilnenie...smutne som sledoval, ako pomaly vstáva z postele a ide do kúpeľne si zmyť zvyšky môjho semena na jej stehnách. Ach, čo som to len urobil?

,,Tami?“ šiel som za ňou do kúpeľne. Pozeral som, ako vyšla zo sprchy a napráva si oblečenie. Podišla k zrkadlu a naozaj by som odprisahal, že sa na mňa usmiala. ,,Áno Tomáško?“ ,,Ja len, že...prepáč mi to, ja som sa nedokázal ovládať, ja neviem, čo to do mňa vošlo, proste si tam ležala a ja neviem, čo to...“ Tamara sa prudko otočila a prerušila moju rozpravu bozkom. ,,Úplne ťa chápem, neospravedlňuj sa,“ veselo skonštatovala a prebodla ma nezbednými iskričkami v jej nevinných očiach. ,,Čakala som, kedy to konečne spravíš, vravela som ti, že ma máš radšej, než si si ochotný priznať,“ zasmiala sa a zamierila k dverám. Bol som úprimne v šoku, keď ma vzápätí chytila za ruku a prehlásila, že ideme dole k chalanom gembliť, akokeby sa nič nestalo. Taktiež zavolala neskôr aj svojmu priateľovi, aby tú poobednú hádku urovnali a všetko bolo opäť dobré. Odvtedy sem tam, keď sme na chate spolu spíme v 1 posteli, ja si ju túlim a hladkám jej ohnivé vlasy a ona nevinne spí v mojom náručí. Občas ju sledujem, keď spí a pýtam sa sám seba čo k nej vlastne cítim...milujem ju? Nie, to nesmiem....ale áno, milujem ju. A nikdy jej to nepoviem.

autor: ayumi537

Ako hodnotíte túto poviedku?

najlepšie najlepšie    [   1 | 2 | 3 | 4 | 5   ]    najhoršie najhoršie

sex naživo

dalšie dievčata na sex cez telefón >>