Erotická poviedka

Ostrov

Mal som naplánovanú dovolenku na ostrove Murter.  Je to malý ostrov kúsok od Šibeniku. Dá sa naň dokonca dostať po moste.  Zoznámil som sa tam s miestnym rybárom Dražkom. Dohodli sme sa, že ma vyloží na jednom maličkom ostrove, asi 6,5 km od Murteru, kde si budem žiť tak týždeň ako Robinson. Ak by sa niečo stalo a potreboval by som sa dostať späť, mal som so sebou vysielačku a vedel som kde mám Dražka  volať. Zásoby som mal dostatočné, asi 25 l vody, rovnaké množstvo červeného vína, lebo Dražko hovoril, že voda je na umývanie a nie pitie. Udicu a povolenie na lov rýb  som mal tiež. No a samozrejme, aj ostatné potraviny. Dražko ma vyložil na východnom brehu, tam vraj menej fúka.  Na ostrovčeku nebol zdroj pitnej vody, ale husto tam rástli olivy a figy.  Mezi olivovníkmi som si postavil stan a natiahol anténu pre vysielačku. Nie že by som sa chystal hneď volať Dražka, ale aby som mohol robiť rádioamatérske spojenia.

Cez deň som sa kúpal, obral si niekoľko fíg a dal ich sušiť. Popoludní som urobil niekoľko spojení. Večer som zaľahol a zobudilo ma ráno vychádzajúce slnko. Vybral som sa k brehu, že ako správny Robinson urobím prehliadku ostrova. Ako som tak obchádzal ostrov, má obvod asi ¾ km, zrazu som zbadal, že k nemu pláva nafukovací čln. Už som sa chcel naštvať, že kto ma to otravuje v mojej samote, keď som  zbadal na člne celkom peknú ženu.  Divil som sa trochu, že na člne je sama. Keď ma zbadala, zamávala mi a prirazila k brehu. Čln uviazala o skalu a spustila po slovensky, že je na dovolenke na Zirje a večer videla na mojom ostrovčeku svetlo ohňa. Podľa domácich by tam nikto nemal bývať, iba ak nejaký jachtári alebo rybári. Tak sa ráno rozhodla ísť pozrieť, veď je to len niečo viac ako 5 km. Čln si požičala od miestnych. Pozval som ju "k sebe" teda k stanu a cestou som rozprával prečo som tam. Bolo milé stretnúť Slovneku v cudzine.  Ponúkol som ju červeným vínom a syrom ktorý som mal od Dražka. Celkom sa jej páčil môj nápad. Ale samu ju by to vraj nebavilo. Tak som jej ukázal vysielačku ktorá mi nahrádzala spoločnosť. Vtedy pochopila načo mi je ten kus drôtu čo ide zo stanu na stromy. Takto sme spolu sedeli a kecali.

Keď slniečko začalo pripekať, išli sme sa okúpať. Zrazu Yvetka, ako sa mi predstavila zbadala svoj čln dosť ďaleko od brehu. Pustiť sa za ním nemalo zmysel. Lanko ktorým bol uviazaný ku skale sa uvoľnilo a vietor síce slabý ale predsa čln hnal smerom k Šibeniku. Tak som skúsil zavolať Dražka, či nie je niekde nablízku, aby skúsil čln chytiť. On bol v prístave, ale počul som ako začal obvolávať priateľov. Jeden sa ozval, že vyrazil zo Šibeniku a dohodli s, že čln bez posádky skúsi nájsť.  Asi po hodine som počul, že volá Dražka. Čln našiel, vytiahol na palubu a vraj kedy ho Dražko preberie a kde.  Dražko zavolal mňa, či nám ho majú doviezť, veď je to kúsok. Dohodol som sa, aby ho vrátili domácim, že Yvetka  je v poriadku a vráti sa so mnou. "Tak a máš čo si chcela, si tu ako stroskotanec. Keď som tu bol skôr, ja som Robinson a Ty budeš Streda, lebo dnes je streda." Zasmiala sa, ale vraj čo bude jesť, veď nemá žiadne potraviny. Tak som ju upokojil, že ja ich mám dosť.  Pobrali sme sa dokončiť prehliadku pobrežia, ktorú som kvôli nej nedokončil. Bola to iba zámienka na prechádzku, ale mala zaujímavý koniec. Našla jeden starý strom granátového jablka a na ňom aj nejaké malé plody. Jeden odtrhla a podala mi ho, vraj by mohlo byť jedlé a to je jej príspevok  k stravovaniu.  Zasmial som sa, že sme mali byť nahý toto malo byť jablko poznania...  Iba sa usmiala a nič na to nepovedala. Jablko bolo skoro zrelé, ale to nevadilo. Podelil som sa s ňou. Keď sme sa vrátili k stanu, povedal, že jablko poznania jej prezradilo, že bolo skoro odtrhnuté, takže ešte nenastal naň čas. A začala si vyzliekať plavky ktoré mala na sebe. Tak som sa pridal a vybral silný opaľovací krém aby sa naše biele časti nespálili.

Boli sme ako Adam a Eva. Vybral som zo zásob chlieb  a konzervu, aby sme sa najedli. Zapíjali sme to vínom riedeným vodou. Na slnku nám aj tak  trochu stúplo do hlavy. "Idem naloviť ryby.. " Povedal som a zobral som si udicu,  harpúnu so sieťkou, masku, plutvy a trubicu. Ona sa vybrala so mnou. Ako návnadu som použil vnútornosti z mušle ktorú som vylovil pri brehu. Musel byť na mňa "úžasný" pohľad ... Plutvy, maska a sieťka... nič viac.   Nahodil som udicu a išiel sa pozrieť pod vodu. Podarilo sa mi chytiť pár krabov. Keď som vyliezal z vody, Yvetka sedela na skale a zvláštne sa na mňa pozerala. "Čo to tam máš?" spýtala sa. "Chytil som pár krabov, uvaríme si ich..."  "To som nemyslela, poď bližšie." Pristúpil som a ona chytila môjho dindona. "Toto som myslela.." a smiala sa. Samozrejme reakcia sa dostavila, začal rásť, tuhnúť a zdvíhať sa. Trochu mu pomohla rukou a už trčal dopredu ako delo vojnovej lode... "Takto má vyzerať!" Už sa aj posadila tak aby som mohol do nej vniknúť. Ako som sa k nej naklonil, plutvy ma nechceli pustiť bližšie a vyzúvať ich som nechcel, lebo na dne boli ježkovia. "Poď do vody" povedal som a už som ju tam aj ťahal. Vo vode som ju zdvihol za zadok tak, aby sa  nastokla na moje delo. Nohami ma objala okolo pása a rukami okolo krku. Začal som sa knísať tak aby sme sa dostali do rytmu s vlnkami ktoré nás nadľahčovali.  Bozkávali sme sa. Bolo to krásne ale po chvíli som ju radšej niesol k brehu. "Na brehu to bude lepšie." Povedal som a ona súhlasila. Na brehu sme si našli miestečko porastené trávou a tam som ju položil . medzitým som vyzul plutvy a dal si dolu masku. Yvetka sa už tešila  na pokračovanie, ale delo sa zatiaľ zmenilo na cencúľ, viselo smutne dolu. Ale vedel som, že sa znovu preberie ak sa jej budem dotýkať . Ľahol som si na ňu a začal ju bozkávať na prsiach.

Postupne som schádzal nižšie a nižšie. Keď som sa dostal k venušinmu pahorku, mierne sa prizdvihla aby sa na mňa pritlačila. Ale to už som delo mohol používať ako tretiu podperu. Preto som sa posunul tak aby znovu zapasovalo tam kam patrí. Pomaly som ho začal zasúvať. Keď bolo celé dnu, vysúval som ho a postupne som zvyšoval rýchlosť. Znovu som spomalil, aby nám to vydržalo čo najdlhšie, vzdychala mi do ucha, že je to krásne. Keď som bol unavený, zostal som ležať, vtedy ma pregúlila na chrbát a pokračovala. Keď som začal cítiť, že už o chvíľku budem striekať, chcel som ju odtlačiť, lebo som nevedel či má antikoncepciu. Nedala sa a povedal, že smelo môžem do nej. Ešte niekoľko krát prirazila a už som ju plnil. Nedovolil som aby sa pregúlila zo mňa. Nechal som ju na sebe a rukami som miesil jej polovičky. Obaja sme pri tom ťažko oddychovali. Zrazu som začul záber na udici. Zasekol som a po chvíli som vytiahol celkom slušnú asi 40 cm rybu. Nepoznal som ju, ale aj tak to nevadilo. Vyčistil som ju, o večeru bolo postarané. Zbalili sme veci a odišli k stanu. Rybu som posolil, pokorenil a zabalil do blata. Nachystal som drevo a zapálil ohník. Keď sa rozhorel, rybu som vložil do ohňa a do hrnčeka dal variť klepetá krabov. Slnko klesalo nižšie.  Yvetka zatiaľ oberala figy.  Keď boli klepetá hotové, zavolal som ju a pomaly sme ich jedli ako predjedlo. Asi po hodine už mala byť rybička jedlá. Vybral som ju a rozbil škrupinu ktorá sa na nej utvorila. Voňala krásne. Zobrali sme si chlieb, čo som si priviezol a pomaly sa navzájom kŕmili. Pritom mi sedela v rozkroku tak, že sme mali nohy mierne prepletené. Keď jej spadol kúsok na prsia, hneď som ho zobral ústami a nezabudol som prsník hneď olízať, aby bol čistučký. Opäť sme zapíjali vínom, teraz neriedeným. Medzitým sa zotmelo. Sedeli sme pri ohníku, na sebe mali prehodenú deku a pod dekou sme sa držali okolo pása. Yvetka mi rozprávala ako jej to doma už dlhšie neklape a preto bola taká nedočkavá. Oheň doháral. "Poďme si lahnúť, v stane je dosť miesta." "Môžem sa skryť k tebe do spacáku?" spýtal sa ma. "Jasné, veď mimo by bola v noci zima." Povedal som, aj keď som si tým nebol istý. Do spacáku sme išli samozrejme nahí. Spacák bol dosť veľký pre oboch, ale aj tak sme sa k sebe pritúlili. Tesný kontakt so ženským telom vo mne začal opäť prebúdzať chuť na sex. "Ty potvora, nepreháňaš to?" spýtal sa ma keď ju moje delo začalo tlačiť. "Veď ja nič, to on sám..." vyhováral som sa. Spacák sme nemali zapnutý, preto sa ľahko naň vyhupla a začala jazdiť na koníčkovi.

Bolo už dosť tma, takže som jej obrysy viac tušil ako videl, ale prsia som v rukách cítil. Masíroval som ich, za čo ma odmeňovala silnými prírazmi po každom zmačknutí. Skracoval som intervaly a ona zrýchľovala, oprela sa mi rukami o plecia a jazdila ako na Veľkej Pardubickej. Zrazu prestala jazdiť a s priduseným ale rýchlim dýchaním začala krútiť panvou. Aj ja som bol vo vytržení. Od slasti ma obchádzali mdloby. Prestal som s masážou a pritiahol ju na seba. Začal som ja pohybovať panvou hore dolu. Kombinácia jej krúženia a mojich pohybov jej vyplnila celú jaskyňku. Zrazu som iba odkvecol bol som neschopný pohybu, jedine delo sa šklbalo v orgastických kŕčoch.  Obaja sme boli vyčerpaní. Zaľahli sme a spali. Skoro nad ránom som začul motor rybárskeho člna ktorý na chvíľu  klesol do minimálnych otáčok.  Niečo dvakrát čluplo a čln sa rozbehol. Nechcelo sa mi ísť sa pozrieť čo to bolo, tak som znovu zadriemal. Zobudil som sa na to, ako sa Yvetka pokúšala postaviť. "Potrebujem si odskočiť" povedala tak som sa pridal. Išiel som sa pozrieť na prístavnú pláž odkiaľ som predtým počul zvuk motora. Pri brehu som zbadal plávať odrážač z jachty a pri ňom ešte veľké igelitové vrece. Doplával som k nemu asi 30 m a zistil som, že vo vode je aj bandaska, asi 15 litrová. Tá bola vlastne celá ponorená. Vo vreci bol chlieb a kus papiera spolu s nejakými vecami zabalenými. Pod vodou, v hĺbke asi troch metrov to bolo zaťažené kameňom. Odviazal som kameň a dotiahol všetko k brehu. Yvetka ma pozorovala. "Čo si to vylovil?" "Asi sme dostali zásoby" povedal som a už sme aj otvárali bandasku. Bolo to červené víno. Po otvorení vreca som našiel údenú rybu, syr a lístok.

Dražko nás nechcel rušiť, ale cestou na lov nám doplnil zásoby, keď už sme tam dvaja. Vysielačkou som sa mu poďakoval. S Yvetkou sme sa kúpali, opaľovali, a samozrejme milovali. Vždy sa našla nejaká zámienka na dotyk a už to bolo. Okolo obeda sme sa dali plávať okolo ostrovčeka. Asi v polovici sme našli maličkú zátoku v ktorej bolo plytké dno pokryté pieskom. Tam sme si išli oddýchnuť. Ľahol som si tak, že som mal väčšinu tela vo vode. "Je tu málo miesta" povedala Yvetka a snažila sa ma posunúť ďalej. "Tak si ľahni na mňa" navrhol som. Neľahla si, ale kľakla si nado mnou na brehu. Zaklonil som hlavu a uvidel jaskynku. Nevydržal som a posunul som sa ústami tesne pod ňu. Zdvihol som hlavu a začal som ju lízať. Nebránila sa, skôr sa posúvala tak aby som lízal tú časť ktorú chcela. Zrazu sa predklonila a začala aj ona olizovať môj stožiarik, ktorý už bol vztýčený. Ako som sa ja prebojovával hlbšie aj ona ho pohlcovala svojimi perami. Prsia ma pritom dráždili na bruchu. Cítil som aké má tuhé a navreté bradavky. V ústach som cítil slanú chuť šťavičky lásky. Keď zacítila, že sa blíži výstrek, zovrela stožiarik medzi prsníky. Samozrejme ja som už nemohol lízať, tak som ju aspoň dráždil v zadočku prstom. Semeno zo mňa tieklo a vracalo sa na mňa. Potom sa otočila a ľahla si na mňa tak, aby som ju mohol bozkávať... Oddýchli sme si a plávali ďalej. Po návrate sme sa znovu najedli a zapili vínom. Takto sme boli stroskotaní 5 dní, chceli sme aj dlhšie, ale Yvetke sa končila dovolenka. Tak som popoludní zavolal Dražka, aby sa cestou z loviska zastavil. Samozrejme, že jeho sme čakali už oblečení. Zvítali sme sa a zobral Yvetku  do jej domovského prístavu. Mňa samozrejme zobral do môjho. Keď som sa ho pýtal, čo som dlžný, za všetko čo pre nás urobil, povedal, že dve fľaše Rakyje, jednu pre neho a druhú pre priateľa čo odviezol Yvetkyn čln. To bola super cena. Hneď na druhý deň sme sa vyrovnali. Ja som s ním ešte dvakrát išiel na lov ako člen posádky. Dohodol som sa, že o rok prídem zasa, možno aj s Yvetkou, aby sme zasa mohli   "stroskotať na našom ostrovčeku".

autor: a54

Ako hodnotíte túto poviedku?

najlepšie najlepšie    [   1 | 2 | 3 | 4 | 5   ]    najhoršie najhoršie

sex naživo

dalšie dievčata na sex cez telefón >>