Erotická poviedka

Dovolenka

Začalo sa to na dovolenke v Turecku. Mala som 18 rokov a bola som na dovolenke so svojimi rodičmi ale oni trávili čas skôr pri mori na pláži. Ja som väčšinu dovolenky strávila pri bazéne a zabávala som sa pri "pool gameoch" s animátormi.

Na raňajky, obedy a večere som chodila s partyou ľudí, ktorých som spoznala pri tých hrách pri bazéne. Každý deň nás v hotelovej reštaurácii obsluhovala rovnaká čašníčka. Poviem vám, že som neverila, že turkyňa môže byť taká pekná. Páčila sa mi čoraz viac a kedže som bi tak som dostala nápad, že si s ňou užijem. Začala som na ňu pri obedoch a večeriach žmurkať a usmievať sa a dokonca som sa aj naučila niečo po turecky. Bola som z nej úplne hotová.

Raz po večeri som ju šla hladať v reštaurácii aby som jej povedala, že ked skončí robotu tak môžme vybehnúť spolu do mesta. Kedže bola z turecka tak presne vedela ako sa tam dostať. Boli sme v meste asi dve hodiny a potom som jej navrhla, že môže prespať u mňa na izbe. Izbu som mala vlastnú a rodičia tiež. Pozvala som ju k sebe iba z jedného dôvodu ale odôvodnila som jej to tak, že sa nemusí trepať domov autobusom a ráno zase späť do hotela do práce. Ona po presviedčaní súhlasila.

Išli sme ku mne, po ceste som objednala víno a mohli sme ísť na vec. Keď sme prišli na izbu tak som jej povedala, že sa mi veľmi páči a že jej krásu by som vedela oceniť ale ona sa hanbila a stále hovorila, že ona tu pracuje. Išla som do sprchy a keď som z nej vyšla a obliekla sa do pyžama, samozrejme pred ňou aby videla moju peknú, čerstvo oholenú mušličku a moje prsia, ktoré tiež neboli najmenšie tak šla do sprchy ona. To som využila a znova som sa vyzliekla a vošla k nej.

Bola veľmi prekvapená a začala rozprávať niečo také, že by som mala odísť ale ja som jej strčila jazyk do úst a začala jej hladiť prsia. Pochopila, že nemá zmysel odporovať a tak sa zmierila s tým, že jej to pekne urobkám. Začala som jej hladiť mušličku, ktorú mala jemne zarastenú ale upravenú. Bolo to nádherné a tak som jej povedala, že sa môžme presunúť na postel kde to bude pohodlnejšie. Ona si lahla na chrbát a ja som jej začala lízať jej nádhernú mušličku a ona začala púšťať svoju voňavučkú šťavičku. Potom sme sa vystriedlai a poviem vám, že vôbec to nevyzeralo tak, že to nikdy pred tým s babou nerobila.

Urobila som sa veľmi rýchlo a tak som vstala a šla som si do kufra zobrať vibrátor, ktorý si nosím zo sebou na každú dovolenku kvoli prípadu nudy. Ona sa na ňho pozrela a vykrýkla nadšením. Strčila som jej ho tam a ona sa urobkala tak dobre, že dostala mokrý orgazmus a ostriekala ma celú od hlavy až k päte. Bola som šťastná a ona tiež. Spolu sme sa robkali celú noc a na druhý deň sme si to zopakovali.

Od vtedy sme každú noc dovolenky trávili spolu. Dokonca som jej aj nechala vibrátor a tretiu noc mi dovolila vyholiť jej mušličku úplne dohola, čo vraj v turecku nie je zvykom. Každý rok ju chodím navštevovať do turecka aby sme si to zopakovali.

autor: Romanka

Ako hodnotíte túto poviedku?

najlepšie najlepšie    [   1 | 2 | 3 | 4 | 5   ]    najhoršie najhoršie

sex naživo

dalšie dievčata na sex cez telefón >>