Erotická poviedka

Múzeum

Bol som na dovolenke a rozhodol som sa ísť si pozrieť múzeum v miestnom zámku. Ako všetci som si kúpil lístok a čakal na sprievodkyňu. Keď nás privítala v priestoroch začala s výkladom. Bola to sympatická brunetka v letných šatoch, pravdepodobne študentka. Pri prechádzaní jednými úzkymi dverami som na svojej ruke zacítil, že sa o ňu niekto opiera. Nevenoval som tomu pozornosť, lebo ľudia sa tlačili ako keby doviezli úzkoprofilový tovar do obchodu. Pri upozorňovaní na barokový obraz nejakej ženy som si ba tak pre seba, ale predsa len, že to počuli aj okolo povedal, že nie je ako dnešné vychudnuté modelky, ale poriadna ženská. Pán stojaci vedľa súhlasne pritakal. Vtedy som pocítil tlak znovu, ale tento krát bol na chrbte a bol jemnejší. Nenápadne som sa obzrel.

Bokom za mnou stála asi o pol hlavy nižšia, červenovlasá bacuľka, až na tvár a vlasy, skoro ako na obraze. Ospravedlnil sa a odtiahla. Iba som sa usmial a pokýval hlavou, že sa nič nestalo. V ďalšej miestnosti som si ju z väčšej vzdialenosti obzrel. Mala na krátko ostrihané červené vlasy, modré oči, čierne tričko a rifle. Z miestnosti som vychádzal medzi poslednými, aby som sa netlačil ako luterán do neba.  Prechádzali sme ďalšou úzkou chodbou a znovu som pocítil jemný dotyk na ramene. Opäť tá istá bacuľka sa dotýkala prsníkom môjho ramena. Bolo mi jasné, že to už nie je náhoda. Držala sa tesne za mnou. Pri prehliadke veže som ju pustil k zábradliu, aby nemusela nazerať cez moje rameno a teraz som sa o ňu zasa ja jemne oprel. Obzrela sa a očiach sa objavili šibalské ohníčky spolu s úsmevom na tvári. Pri schádzaní zo schodov som jej podal ruku ktorej sa chytila a už ju až do konca prehliadky nepustila. Ako keby sa bála, že jej ujdem. Keď sme vyšli von, pridala sa k nám dlhovlasá blondínka. "Vidím Zuzka, že sa Ti to podarilo," smiala sa. "Eva, Ty si taká koza.." nahnevane na ňu pozrela červenovláska. "Smiem vedieť, čo sa tu deje? Mám dojem, že sa ma to trochu týka." Spýtal som sa zasa ja, s miernymi rozpakmi. "Zuzka sa vybrala za Tebou z kampingu s cieľom nadviazať kontakt, všimla si Ťa už včera pri večeri." Vysvetlila mi situáciu Eva. Zuzka bola červená v tvári ako jej vlasy a keby jej oči vedeli strieľať, tak Eva je ako sito. Ale moju ruku stisla ešte viac ako predtým. "Tak dámy, Vaše mená ja viem, ale Vy asi moje nie, tak sa zoznámime, som Jaro."

Predstavil som sa a dal som Zuzke pusu na líce. Ona ju opätovala, ale bolo vidieť, že je v pomykove a trochu urazená. Eva mi iba podala ruku. "Nechám Vás samých. Prepáčte mi netaktnosť." Zrýchlila krok Eva. "Zuzka nehnevaj sa na ňu, aspoň viem na čom som a ušetrila nám kopu času." Chytil som ju okolo ramien. Prechádzali sme okolo vínnej pivničky. "Poď, ideme zapiť naše zoznámenie." Povedal som a natočil nás smerom dnu. Sadli sme si k stolíku v kúte, kde sme boli mierne skrytí pre ostatnými a hlavne pred pohľadom od dverí. "Tá Eva je skutočne hrozná, neviem ako by sa cítila na mojom mieste. A to je vraj moja najlepšia kamarátka." "Neboj sa nejako jej to vrátiš. Možno nám nakoniec bude závidieť." Chlácholil som ju. U servírky som objednal fľašku Frankovky a zelené olivy. Zuzka sa zatvárila prekvapene, vraj je zvyknutá skôr na oriešky. "Ak chceš, objednám Ti oriešky, ale ja mám rád olivy. Keby tak bol ešte syr..." "Máme údené korbáčiky," povedala servírka, "prinesiem aj tie?" Objednal som hneď dvoje. "Aj oriešky?" "Nie skúsim túto kombináciu," povedala Zuzka. Keď nám priniesla objednané a obradne otvorila fľašku, pripili sme si. Rozprávali sme sa o všetkom možnom. Keď už sme mali trochu vypité, napadlo ma, že budem Zuzku kŕmiť olivami. Najskôr som ich podával rukou a potom som jej podal prvú svojimi ústami. Z podania olivy vyšiel prvý skutočný bozk. Potom ich už bolo viac, spočiatku bola oliva zámienkou, ale po chvíľke sme už nepotrebovali ani olivy. Nakoniec sme vypili dve fľašky a bolo už šero keď sme sa pobrali do kempingu. Zuzku som doviedol až k jej stanu v ktorom bývala s Evou.

Zuzka bola rovnako ako ja trošku v nálade a zabudla ako sa na Evu hnevala. Eva sa naoko hnevala: "Kde ste sa toľko flákali, ja som nachystala večeru pre troch a Vás nikde." "Evička prepáč, ja som zdržal Zuzku," snažil som sa nás ospravedlniť. "No vidím, že Vám smutno nebolo" a už servírovala zemiaky a mäso ktoré pohotovo prihriala. "Ja som sa už stihla najesť a Vy to máte takéto neupravené, lebo inak som to nemohla zohriať." Myslím, že by sme boli zjedli čokoľvek aj studené. Po večeri, Zuzka rozprávala Evke ako som ju kŕmil olivami. "No dobre Vy milenci, dosť bolo zábavy, ja idem spať. Ešte že ste sa dokázali vrátiť." Pozýval som Zuzku k sebe do stanu, ale odmietla. Vraj nie tak rýchlo, veď sa ešte nepoznáme ani celý deň. Trochu smutný som sa pobral do svojho stanu a miesto Zuzky som objímal spacák. Ráno sme sa stretli všetci traja a vybrali sa na túru. Cestou som v samoobsluhe kúpil niekoľko klobás, kus chleba, minerálku a dve fľašky červeného vína. Šlapali sme asi tri hodiny až na vrchol kopca odkiaľ bola celkom pekná vyhliadka. "Tak a dosiahli sme vrchol." komentoval som náš výkon. "Ja nie," "ani ja" povedali obe dievčatá. "Iba sme sa naň vytrepali." Upresnila Evka. "Tebe stačí takýto vrchol?" Divila sa Zuzka. "Provokujete?" Spýtal som sa. "Ja som smädná." Povedala Zuzka a už mi brala z ruksaku fľašku vína. "Ty si sa včera pekne podučila," komentovala to Evka. "Veď ona predtým pila celý večer jeden pohár vína. To si ju rýchlo naučil piť." Ale nebolo to nič hrozné, otvoril som fľašku a obe dievčatá vypili spolu asi dve deci. Pripravil som ohnisko a palice na opečenie klobás. Zuzka ma kŕmila klobásou, zatiaľ čo ja som  opekal ďalšie. "Škoda, že nemáme olivy." Povedala Zuzka. "Ale veď ich ani nepotrebujeme," povedal som a pritahol ju k sebe a pobozkal. Zuzka sa na moje pery prisala a začala sa prebíjať jazykom k môjmu. "Teda, Vy ste sa našli!" S obdivom a uznaním konštatovala Evka. "Idem sa radšej kúsok prejsť, aby som Vás nerušila, ak niekto pôjde, zapískam." To už ma Zuzka objímala tak, že klobása padla vedľa ohňa.

Zuzkina ruka už hľadala druhú klobásu, ale v mojich nohaviciach. Ja som zablúdil rukou pod jej tričko kde  boli krásne prsia. Bradavky boli tuhé a veľké ako lieskovce. Tričko som jej vyzliekol jednoducho. Rifle mala trochu tesné, tak som ich musel sťahovať silnejšie. To už som ale aj ja mal moje rifle dolu a Zuzka sa hrala s klobásou. Robila to veľmi šikovne, Aj sám som bol prekvapený ako to rafinovane robila. Chvíľami ju pustila a hrala sa s vajcami, ako keby ich vážila. Ja som zatiaľ masíroval je prsník. Zuzka si zrazu naslinila prsty a nimi si naslinila riťku. Nasadla si na moju klobásu riťkou a mušličku si začala dráždiť mojou rukou. Potom sa oprela do záklonu o svoje ruky a začala jazdiť na mojej klobáse. Ja som ju stále dráždil rukou. Cítil som ako sa v nej vlhko mení na mokro. Zrazu sa zdvihla až klobásu vytiahla a nasunula s na ňu mušličkou. Zároveň ma začala divoko bozkávať Bol to súboj jazykov, zubov a pier. Pritom stále jazdila ako o závod. Keď už nevládala, prevrátili sme sa a ja som začal do nej prirážať. Bol som tesne pred výstrekom, keď som začul silné pískanie. To Evka stála pri strome asi 5 metrov od nás, jednou rukou si gniavila prsník a druhú mala na mušličke v nohaviciach. "Už som to nevydržala keď Vám bolo tak dobre."  Napriek tomu, že nás prerušila, nehnevali sme sa na ňu. Zahasili sme tlejúce zvyšky ohňa a vracali sa späť. Ako sme sa vracali, Zuzka sa stále držala medzi mnou a Evkou. Zastavili sme sa v maličkej pizzérii navečerať sa. Evka sedela oproti a Zuzka vedľa mňa. Dotýkala sa ma pod stolom nohou a ja som jej ju hladil. Hlavne po vnútornej strane stehna. Keď som jej podával kúsok pizze, zacítil som na druhej nohe dotyk. Myslel som, že ide o náhodný dotyk Evkinho kolena pod stolom a nevšímal som si to. Po chvíľke však tento dotyk získal podobu bosej nohy pohybujúcej sa po mojom lýtku smerom hore. Evka sedela opretá, zdanlivo ďaleko odo mňa. Jej noha však putovala vyššie a vyššie až skončila v mojom rozkroku tu sa začali prsty pohrávať s mojimi vajíčkami. Vzrušovalo ma to a Evku tiež. Snažila s to zakryť, ale videl som to na nej ako si olizovala pery.

Spozorovala to aj Zuzka a osopila sa na ňu: "Eva, nechaj ho na pokoji, keď tu nebudem, robte si čo chcete, ale nie pri mne."  "O dva dni musím odísť domov, ale Eva tu môže zostať. Potom si to užívaj s ňou, ale teraz chcem aby si bol iba môj. Ja viem aká dokáže byť potvora. Som skoro taká istá." Bol som veľmi prekvapený, lebo pôvodne tu mali byť obe ešte skoro celý týždeň. "Dnes ráno mi volala mama, že ide  do nemocnice na operáciu, tak aby som prišla starať sa o otca. Nevie si uvariť ani kávu." "Bude mi za Tebou smutno." Povedal som a bol som presvedčený o tom, že to je pravda. Po večeri už išla Zuzka ku mne do stanu. Dokončili sme to čo sme na vrchole začali. Potom sme v objatí zaspali. Ráno sme sa išli kúpať na jazero, ale bez Evky. Aj vo vode sme sa navzájom dráždili. Zostali sme až do večera a pomilovali sme sa vo vode. Zuzka ležala na piesčitom dne a mne sa zadok chvíľami vynáral na hladine. Vlny sa pohrávali s jej prsníkmi. Keď sme skončili vyšla z vody ako Venuša. Za hlavou jej svietil mesiac v poslednej štvrti. Jej obliny boli dokonalé, žiadna modelka by nevyzerala lepšie. Cudne si jednou rukou prikrývala mušličku a druhou prsia. "Zostaň tak prosím, chcem sa dívať na tú krásu." Poprosil som ju a ona chvíľku zostala stáť, ale potom ňou zatriasla zima pribehla sa obliecť. V stane sme sa zahrievali v jednom spacáku. "Zajtra popoludní odchádzam, ale dúfam, že na mňa nezabudneš hneď po odchode." "Nikdy nezabudnem na moju Rubensovskú Venušu."  Na ďalší deň sme sa pri obede rozlúčili, odprevadil som Zuzku na autobus. Mali sme ešte 10 minút času. Iba sme sa držali za ruky a mlčali. Keď nastupovala dala mi pusu a povedala, "Utekaj za Evou, už sa nemôže dočkať. Je potvora, ale hlavne dobrá kamoška." Keď sa autobus pohol, vrátil som sa do kempu. Evka ma už čakala. "Veci som Ti už presťahovala ku mne, ale stan som nevedela ako zbaliť."

Tak som si zbalil stan a preniesol aj ten k Evke. V jej veľkom rodinnom stane bolo predsa len viac miesta. "Ideme na večeru?" spýtal som sa. "Nie, dnes Ti ju pripravím ja, len mi daj chvíľku času." "Dobre, ja si iba odskočím." "Ale nie na viac ako 5 minút!" Prikázala mi. Vrátil som sa asi za tri a Evka bola podľa rozsvieteného svetla v "spálni". "Evi, kde si?" "Večera je pripravená, poď sem." Vošiel som do "spálne" a tam ležala Evka nahá, iba tam kde bývajú plavky bola šľahačka. "Dúfam, že máš rád sladké." Bez ďalších slov som si kľakol k jej hlave a začal ju bozkávať. Postupne som zlízal horný diel "plaviek" a posúval sa k dolnému. Evka sa nezdržovala a najskôr sa o mňa postarala rukou a keď už som začal aj s dolnou časťou, vložila si ho do úst a začala ho sať. Vtedy som si spomenul na Zuzku a predstavil si, že keby ona mala také plavky tak by som zvládol olízať iba tak horný diel. Evka bola totiž štíhlejšia. Lízal som mušličku keď Evka stlačila k sebe nohy a z mušličky sa vyhrnula ďalšia šľahačka. Znovu ich roztiahla aby som sa dostal hlbšie do mušličky. Rukami si pritláčala a odtláčala moje polovičky k tvári. Po prvý krát som lízal slanú šľahačku. To Evkina milostná šťava sa s ňou miešala. Keď som sa blížil k vrcholu, Evka si ho vybrala z úst a a rukou dorábala. Semeno si nechala striekať na prsia a bradu. Keď som skončil, jednoducho ma odtlačila a začala si semeno rozotierať po tele. Mal som dojem, že ju to vzrušuje viac ako lízanie. O chvíľku sa zachvela, prudko dýchala a zostala ležať. Ja som si medzitým ľahol vedľa nej. Bez slova si ľahla na bok tak, že z časti ležala na mne a zaspala. Nechcel som sa ani pohnúť aby som ju nezobudil a zaspal som aj ja. Prebral som sa po nejakom čase na chlad.

Prikryl som nás druhou dekou. Evka sa iba viac pritúlila a niečo zamrmlala. Ráno som sa zobudil ako asi každý chlap s potrebou odskočiť si. Vstávali sme dvaja. Evka sa na môj pohyb tiež zobudila a ako prešla rukou po mojom tele zistila, že stojí a hneď ho chytila do ruky. "Evi, ja si musím odskočiť." "Idem s Tebou a osprchujem sa." Vonku bol ešte kľud, slnko iba vychádzalo, všetci ešte spali. Keď som si vybavil svoju potrebu, Evka bola ešte pred sprchami. "Poď mi umyť chrbát." "Do dámskych spŕch?" Divil som sa. "Neboj zatvoríme sa z vnútra a aj tak nikto teraz asi nepríde." Vošiel som a Evka zatvorila dvere. Viac ako sa sprchovala sa predvádzala. "No tak poď aj Ty." A už naťahovala ruky ku mne. Pri umývaní chrbta sa predkláňala tak, aby si riťku obtierala o mňa. To sa samozrejme prejavilo a už sme tam stáli traja. Chytila sa točky sprchy a nastavila mušličku. Našťastie podlaha bola protišmyková. Začal som do nej prenikať. Vzdychala blahom. Keď som chcel vniknúť do riťky, protestovala. "Bude to bolieť!" "Neboj namažeme ju šampónom a budem opatrný." A už som jej na riťku dával sprchový gel a pomaličky ho tam zasúval. Trochu ju to asi zabolelo, lebo zasyčala keď už som bol v nej takmer celý. Ale hneď nato začala cvičiť panvou dopredu a dozadu. Vzdychala ešte viac. Vyprázdnil som sa do nej, ale to ešte nemala dosť, tak som ju dorobil rukou. Dosprchovali sme sa. Takmer nevládala stáť na nohách.

Vyšli sme nepozorovaný von a cestou do stanu mi povedala, že to bol pre ňu najkrajší zážitok. V stane sme sa naraňajkovali a rozmýšľali čo ďalej. "Poďme do lesa na prechádzku." Navrhla. Našli sme si čistinku a zvalili sa na nej. Zadriemal som. Keď som sa prebral, Evka ležala vedľa a opaľovala sa nahá. "No konečne, môžeš mi natrieť chrbát?" "Samozrejme:" "Tak sa vyzleč aj Ty!" Nechal som si iba plavky. "Tak to nie, povedala som vyzliecť!" Vyzliekol som sa a až vtedy mi podala opaľovací krém. "A nezabudni aj na riťku a aj z vnútra ju vymasti!" Natieral som ju. "Nie prstami, načo ti tam stojí!" Stále ma "šikanovala". Tak som poslúchal. Keď  sme sa vrátili, po večeri som už bol unavený ako po dlhej túre. Keď Evka začala provokovať s vyzliekaním, povedal som, že už nevládzem. "Ale ja áno!" A už mi ho začal spracovávať rukou. Potom pokračovala ústami. Dosiahol som vrchol, ale vystriekal iba malé množstvo a skončilo v jej ústach. Evka bola nymfomanka. Mohla to mať ako na lekársky predpis, trikrát denne a stále ešte mala chuť. Vtedy som pochopil Zuzkino správanie. Ďalšie dni mali podobný priebeh. Cítil som sa ako plemenný býk a po skončení dovolenky som bol vyčerpaný viac ako pred ňou. Napriek tomu to bola super dovolenka.

autor: a54

Ako hodnotíte túto poviedku?

najlepšie najlepšie    [   1 | 2 | 3 | 4 | 5   ]    najhoršie najhoršie

sex naživo

dalšie dievčata na sex cez telefón >>